84 mamma Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Sette på dongeribukser og andre mørke kler her for ei stund sida. Så kjem eg inn og set at maskinen står på 98 grader koke og kolørt. Vaska kvite kokekler tidlegare idag. No har eg fått det over på lettstelt 30 grader. Håpar at eg ikkje har øydelagt heile vassken... Skulle forta meg å setja på kler før eg skulle bada guten vår.. skal ikkje gjera da neste gong. Så eit tips. Sjå etter kva program vaskemaskinen står på...
Mamma`n til Sofie Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Åj, dette har jeg også gjort, men fant det heldigvis ut etter 5 min.. ingenting skjedde. Tror ikke varmevannet kommer før etter en stund! Altså , det vaarme vannet! Har du 98 grader på vaskemaskinen din? trodde 90 var det meste jeg..:-) men hva vet vel jeg!
Kakebakesøte Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Å huff, håper det går fint. Det tar vel litt tid før den setter igang med gradene, gjør det ikke det? Den skyller vasken godt en stund først... Jeg har takk og lov en sånn vaskemaskin man må stille inn hver gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå