Gå til innhold

Hvor lenge sover andre barn på 3 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sofie sover fra 20.00-07.00, så å få mat og så sover hun til 10 ca.

Om dagen har hun alt fra 3-6 småblunder på en halvtimes tid. Er det kun jeg som er velsignet med slike netter , eller er det flere i klubben? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt er 2 mnd da, men han sover fra 20.00 til 06.00 får så mat, er våken ca en halv time for så å sove til ca 10.00. Ganske likt som Sofie altså. Veldig deilig spør du meg : )

Skrevet

Dere er velsigna med slike sovebebier :) Her er det IKKE slik!!!!!

Skrevet

hei. min sønn sover fra 22.00 til 09.00, så får han mat og er våken fram til 14.00, sover noen timer, og er våken til 22.00. og sånn går det på rundgang :)

Skrevet

her er det i alle fall IKKE sånn.

Omtrent ikke søvn i det hele tatt, og min er 4 mnd snart.

Skrevet

Jenta vår på tre og en halv mnd sovner 1930 trygt og godt. Sover til rundt 0500 (kan vare kortere eller lengre) , får pupp og sover til ca 0630. Står da opp og er oppe ca en og en halv time mens storesøster ordner seg og går på skolen. Legger seg da i vogna og sover to-tre timer på formiddagen. Sover deretter et par en times blunder utover dagen. Har sovet slik lenge:)

Vi har det godt! Tror ikke huhn har hatt vondt noe sted i det hele tatt!

Skrevet

gutten vår på 3mnd sover fra 20.30 til halv åtte,får mat og sover til elleve.sover så 3ganger på en times tid før nattetid igjen,kjempe heldig er vi.

Skrevet

Datteren min har sovet hele natten fra hun var 1 mnd gammel.... utrolig!.... Må er hun 10 mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...