Beth84g Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Hun sovna uten protester i senga si i går kl. 23. Våkna to ganger i natt og ammet (hun ble lagt over i senga vår) og bortsett fra dert så sov hun til 13.30!!!! Da gikk sambo ned og vekket henne og hun var våken i ca 3 timer. Pakket oss sammen og gikk en lang tur fra ca 16.30 til 19.30. Hun sov hele veien (og hun skriker ALLTID da vi er i butikken eller på kjøpesenteret). Vekket henne til cæsar for å gi henne mat og hun har nå duppet litt siden da. Er våken nå, men helt rolig. Hun pleier ikke å være sånn! Stort sett er hun tidlig oppe og våken og aktiv mange timer om dagen. Sover ett par dupper på en time eller to. Hun har ikke feber eller virker forkjøla på noe vis heller. Litt slimete, men det synes jeg hun er hele tiden ellers og Har vert en drøm å være småbarnsforeldre i dag da. Det må jeg inrømme. Men kan det være hun brygger på en liten forkjølelse eller noe?
*jaja* Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Hvor gammel er hun? Det er vanlig at sovemønsteret varierer når de er ganske små. I alle fall var det slik her når gullet var spedbarn. Ingen dag var like. Noen dager sov hun masse og noen dager var hun våken masse. Hvis du er bekymret så hold et godt øye med henne, for magefølelsen til en mamma skal man ikke spøke med men slik jeg ser ut ifra det du skriver så er det ikke unormalt hvis hun er lita. Lykke til. Klems
Beth84g Skrevet 8. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2006 Hei. Hun er 8 uker nå. Fint å høre at det er fler unger som er sånn da Synes bare jeg har vert veldig bortskjemt i dag. Bestillte meg varm mat (bakt popet med kylling. mmmmmmmm) i stad og jeg fikk spise i FRED!!! Mens maten var varm. Hehe. Merkelig opplevelse...
d",)~^~^~ Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Har hun hatt en øke-periode? Med Snuppa mi virka det som hun hadde en del søvn å ta igjen når hun hadde hatt noen øke-døgn.
Beth84g Skrevet 8. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2006 Hadde det for noen dager siden ja. Bare skrek da så sant hu ikke hadde puppen i munn... Er det no sammenheng der altså? Ikke tenkt over jeg... hihi
Turbomamma (gutt 170606) Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 Jeg har en liten kar på 12 uker og har også akkurat hatt en lang og slitsom økeperiode. Varte i nesten en uke og jeg holdt på å gå fra forstanden!! Men poenget er at etter vi var ferdig med den, gikk litt gradvis, sov han MYE. En dag sov han i 3 timer i strekk første luren på dagen, og så enda en lur på 2 timer. Var sikker på at det var noe galt, han pleier å ta 2-3 lurer som varer 45 min ca hver i løpet av dagen. Så stabiliserte det seg litt igjen, og nå har det fantastiske skjedd: han har sovet 4 netter på rad fra 20 til 04-05 uten mat. Aldri sovet så lenge før! (Tør nesten ikke si det for da er jeg redd for at det ikke skal fortsette) Det er så herlig! Jeg tror med andre ord dette er ganske normalt!
Expat Skrevet 8. september 2006 #7 Skrevet 8. september 2006 I morgen boer det vaere litt annerledes. Vi hadde ofte saann annenhverdag greie, en dag mat og en dag soevn. Hvis et barn blir sloevt og sover masse i mer enn en dag saa boer man sjekke for uvi...
Beth84g Skrevet 8. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 8. september 2006 Expat: da skal jeg følge med på det. Tusen takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå