Gjest Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Lillegutt er så irritert for tiden. Han legger seg alltid over på magen og prøver å krabbe. Han løfter opp rompa og prøver å sette knæra under seg samtidig som han trekker seg fremover. Men han får ikke til å krabbe og da blir han kjempe forbanna. Hyler og uffer seg så til de grader. Går bort og legger han på ryggen, men han snur seg kjapt over på magen igjen og fortsetter. Han har ikke ro i kroppen. Har vært sånn om natta også så nå har jeg kjøpt babysafe for å holde han i ro om natta. Stakkars gutten min, han er så frustrert. Noen flere ?
lifa og Eline Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Elin eer nå 7 mnd. men snudde seg til magen når hun var akkurat 3,5 mnd. Hun snudde seg ikke for å kose seg på magen men for å komme fremmover, ble som din rasende. Måtte sitte ved siden av leketeppet hennes HELE tiden i 2 uker ca. for å snu henne og prøve å distrahere henne slik at hun ikke snudde seg med en gang. Lot henne styre og skrike i 30-45 min. før jeg la henne i vippestolen (kan legges helt ned) for å få henne til å slappe liott av. Var kjempeslitsomt. Har ingen gode råd annet enn at det etterhvert går seg til.
lifa og Eline Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Glemte å legge til at vi har vært heldige for hun har ikke snudd seg spesielt i senga. Har gjort det når hun ikke er motivert for ettremiddagslur. skulle hente henne henne i morges og daq tittett hun på meg gjennom sprinklene i senga si med hverdens største smil. Da hadde hun krabbet senga rundt så det ut som. Men snur seg ikke i søvne.
petiteM's Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 Jepp, vesla er akkurat sånn, og er 4mnd imorgen. Er ikke sånn på natta, da, bare på dagtid. Fryktelig vanskelig å vite om jeg bør snu henne rundt, eller la henne ligge der og være frustrert - blir jo sikkert overlykkelig hvis hun plutselig mestrer det hun prøver på:-) På nettene vet jeg ikke helt hva hun driver med. Hun ligger for tiden på tvers av vugga, og ligger nesten helt nede i fotenden... Ofte med dyna over hodet, og bena i det fri. Litt skummelt det der:-(
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 Nemi er snart 4 mnd, og her er det samme greia. Når hun ligger på magen er det å sparke fra som bare det, men armene ligger i ro for hendene må jo selvfølgelig spises på. Og da blir vi litt frustrert. Mye kaving og lite resultat =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå