Sol76 Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 I det siste har jeg hatt mindre og mindre melk. Begynte vel så smått å minke da junior var rundt 4 mnd. Startet med grøt da han var 4 1/2 mnd, siden han var sulten hele tiden. Han har vært fornøyd etterpå, men puppene kjennes mer og mer slunkne for hver dag som går. Og i dag har han nektet å ta puppen ved halvparten av måltidene, har bare snudd seg bort og hylt. Noen som har lignende erfaringer? Bør jeg begynne med MME i tillegg til MM? Gutten er snart 7 mnd, og får 2 grøtmåltider per dag + at vi holder på å introdusere middag. Så han sulter jo ikke akkurat uansett. Men da jeg pumpet meg i sted, så fikk jeg bare ut tilsammen 60 ml. Tror ikke det er så lite hele tiden da, men er bekymret for at han ikke får i seg nok væske iløpet av dagen. Han får vann til middagen, men han har hele tiden vært dårlig til å drikke fra noe annet enn puppen, så det er begrenset hvor mye han får i seg.. Hadde vært takknemlig for gode råd , blir litt småstressa av dette )
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Du har nok mer enn du tror. Prøv å legge han til før måltidene. Hvis du vet at det ikke er mer melk, så bør du gi litt mme. Ellers så må du ikke glemme å fortsatt drikke masse vann, gjerne vørterøl og/eller ammete og ikke stress med det
Sol76 Skrevet 8. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2006 Takk for det, anonym nr 2 ) Drikker masse vann og ammete, og har egentlig ikke stressa så fælt før i dag, siden det har sett ut til at han har fått nok tidligere. Og det er vel som regel sånn at ungen får ut mer enn det vi selv klarer å pumpe ut ) Til anonym nr 1: Ikke så lett å gi faen når en er vant til å amme. Vil gjerne amme en stund til (både av hensyn til junior og til meg selv), selv om jeg ikke vil se det som noe nederlag om jeg må begynne med mme istedet.
Sol76 Skrevet 8. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2006 Noen andre som har erfaringer eller råd å dele med meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå