Gå til innhold

Så sliten.....zzzzzzz

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg spist brors hjemmelagde pizza, laget en gryte Biff Stroganoff til i morgen kveld, pusset opp hos søster i 9 timer, kranglet med 13-åringen, matet og stelt Hannah, lagt henne, hatt besøk av naboen og er sliten som fy, men hva gjør jeg? Joda, setter meg og dibber:-) Har ikke engang dusjet og ser ut som et kråkereir!! Men nå hopper jeg i dusjen og så spretter jeg videre til sengs. 2 filmer som skal sees ikveld - ha ha ha...sovner etter 5 minutter tenker jeg......I morgen er en ny dag, med enda mer oppussing, babysvømming og forhåpentligvis noen timer i sofakroken før jeg segner om. Ekstrem oppussing er bare peanuts i forhold til det vi driver med, og dessuten så har vi ikke et tv-team rundt oss, kun en fortvilt huseier som har tatt masse bilder av den usannsynlig dårlige jobben som er gjort av byggfirmaet han har brukt og som skal brukes i en evt erstatningssak. Passet veldig dårlig inn i livet nå... Og nå må vi gjøre mesteparten av det om igjen, om vi skal få søsteren inn neste helg, da kommer hun hjem fra Hellas....:-) Kanskje jeg kan sende ungene på ferie til en av dere noen dager - er ikke akkurat mye hjemme for tiden jeg.....Hannah følger liksom med på lasset, vogna hennes dyttes inn i enhver krok vi kan oppdrive uten for mye malinggasser og elektriske ledninger:-/ Joda, her går det unna!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette krever sin dame, det er helt sikkert! Trekk fra trettenåringen og sykdom i familien, så høres det mye ut som slik det er her om dagen - og så kan vi legge til 70timers arbeidsuke på gubben. Å drive eget firma er ikke akkurat noen dans på roser...

Jeg begynner å bli lei av verktøy som flyter, murpuss og sagflis over det hele... For ikke å snakke om at VI TRENGER PLASSEN NÅ!!!

Håper dere får til alt som skal repareres, søsteren din trenger vel å ha litt ro rundt akkuart sånne ting, det er vel ikke slikt dere skal behøve å bruke kreftene på nå?

Skrevet

Husk forresten at dusjing er veldig oppskrytt; man blir jo ganske fort like skitten igjen...c",)

Skrevet

Ta et glass røvvvvvin og gå og legg deg!!!!!!!! Stakkars. Nå har du stått på fælt. Gid alle syke jenter hadde en slik søster som deg!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

He he ja ikke sant.....akkurat nå sitter jeg rett opp og ned og gruer meg til å reise meg opp fra stolen.....stivner jo helt i kroppen av å jobbe fysisk på denne måten! Må vel knekke meg opp og stupe inn i badet, hadde vært godt å lukte ren og ikke kjemisk når jeg skal legge meg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...