Gå til innhold

Disse pappaene som maser om 50-50 samvær...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker da først og fremst på de pappaene som aldri har bodd under samme tak som barna sine!! De pappaen som omtrent ikke har hatt samvær i det hele tatt for de skulle jobbe,feste,- "leve livet" eller what so ever!!

HVA i himmelens navn er det som stikker dem i hue når de plutselig helt uoppfordret kommer med "nå vil jeg ha 50-50 samvær"!!??

Hva tenker de med? Jeg blir helt stressa jeg! Ikke fordi jeg er redd eller noe,for jeg vet at i en rettsak ville han aldri fått dette!!

Men blir stresset fordi det går an å være så DUM!!

Er det noe som irriterer meg er det dumhet!! Snakker da ikke om uskyldig dumhet/ufrivillig dumhet, men om ond dumhet, egoistisk dumhet!!

Han sitter selv og sier at 50-50 nå vil være det beste for vårt barn!!

Vel..Vårt barn er under 2 år og h*n har aldri bodd i hans hjem, aldri vært under hans omsorg!

Er det mulig å tenke på mye på seg selv og så lite på sitt eget barn?

Man må liksom ikke ha mange cellene for å forstå at denne situasjonen ville ha ødelagt vårt barn og gjort h*n utrygg og forvirret!!

Nå er saken sånn at det eneste han har å tilby er 50-50!

Så barnet vårt har nå ikke sett ham på flere uker fordi dette er det eneste han har og tilby, og som han selvfølgelig ikke får.

Har han ikke en annen løsning å tilby sin egen datter, så blir det jo sånn! Utrolig forferdelig at det må gå utover barnet vårt!!

Vi skal snart til mekling for å finne en løsning, og jeg prøver å overtale ham til en MIDLERTIDIG løsning som kan fungere fint for vårt barn!

Eneste han så svarer er "jeg vil ha 50-50" TOSKEN!!

Er så glad denne siden eksisterer så jeg kan få dette ut!!

Forresten også glad jeg kan være anonym!!

Muligens vil noen forstå hvem jeg er nå, men det får nå så være! Jeg synes ikke noe av det jeg har skrevet her er urimelig på noe som helst måte!!

Men velger like vel å være....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var akkurat som å lese om pappaen til jenta mi det her.

Han vil å ha 50\50 å har klaget på at han aldri ser henne. Men han har vært opptatt med å feste og herje.

Han bodde hos oss til vesla var 3 uker å fulgte opp i begynnelsen. Men så fikk han seg en ny kjæreste å etter det har alt gått nedover.

Han kan gå 1mnd uten å ta kontakt å så plutselig ringer han å forlanger at han skal ha henne en natt.

Nå bor vi 5min unna hverandre å enda så er det så vidt han gidder å lette på ræva si å møte dattera si. Men her har saken tatt en annen vending da å han kommer muligens til å bli fratatt foreldreansvaret.

Skrevet

Charlie21..Hovedinnlegger her:)

Det er bare helt tragisk hva enkelte mannfolk innbiller seg...Og trist å se hvor lite de faktisk vet om barn! Barna forstår sååå mye mer enn de tror!!

Ett lite barn trenger faste rutiner og regelmessig kontakt med samværsforelderen sin!! Hvordan kan de tro at de kan bare komme og hente barnet på overnatting fordi de SELV har LYST??

Etter en måneds tid liksom!! En MÅNED er som en evighet for ett barn under 3-4 år!!

Virker som enkelte tror at de har sin fulle rett på sin side til å gjøre alt de vil med barnet KUN fordi barnet "tilhører" dem!!

Barna tilhører ikke NOEN!! Heller ikke oss mammaer!!

Men den av foreldrene(som oftest mor) som har hovedomsorgen, det er DEN som har retten på å avgjøre hva som er det rette for barnet, noe jeg ikke synes er urimelig i slike tilfeller som min og din, da vi er dem som faktisk kjenner barna våre!!

Om far er griise-uenig så må han jo be om time på fam.vern kontore eller noe!

Lar du ham får viljen sin da når han kommer med sånt??

Er det ikke typisk, -det blir bare snakk med dem!! Men når det kommer til stykket så stiller de F**n ikke meg opp for det!!

Skrevet

Desverre har jeg latt han komme å gå som han ville. Men det er det slutt på nå. Har fått vite at det er rus inni bildet på toppen av det hele så nå ser han ikke henne før han og samboeren hans kan levere rene urinprøver en stund fremover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...