Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Er det vanlig å skifte bleie om natta når det bare er tissbleie? Poden min har samme bleie på fra 19 til 07.30 ca. Er dette for lenge synes dere?
Gjest Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Det har snuppis også,vekker henne ikke for bytte så lenge hun ikke har møkkbleie eller er våt igjennom.
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Jeg pleier å ha noen bleier liggende på soverommet slik at hvis gutten min blir gjennomvåt om natta kan jeg bare skifte i senga hans. Tissebleier altså: ) Han våkner av og til pga våt bleie. Hvis babyen din ikke blir sår eller tisser seg ut, mener jeg det ikke er for lenge.
Gjest Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Min har samme bleie på seg hele natta. Han blir så våken hvis jeg skifter på han i løpet av natta. Han tisser aldri igjennom og gir ikke uttrykk for at han trenger ny bleie så da tar jeg det heller med en gang han våkner.
Tigergutt Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 Jeg skifter ikke bleie på natten hvis ikke hun har bæsjet. Bleien er full av tiss om morgenen, så det er det første jeg bytter når vi våkner.
lifa og Eline Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 Skifter kun hvis det er bæsj, våkner for mye hvis jeg skal drive å skufte tissebleiene. Har ikke blitt sår pga. det enda.
Gjest Skrevet 8. september 2006 #7 Skrevet 8. september 2006 Ja må nesten nevne at han aldri bæsjer om natta da, så dere ikke tror at jeg ikke gidder å skifte.....hehe
*jaja* Skrevet 8. september 2006 #8 Skrevet 8. september 2006 Samme bleie her. Skifter hvis det er bæsj, men det har ikke skjedd på månedsvis. Bleien er ganske full om morgenen. Hun sover fra 1900-0700 ca. Hun er 9 mnd
Ranveig R Skrevet 8. september 2006 #9 Skrevet 8. september 2006 Vi har aldri skifta på guten vår om natta. Har hatt same bleia på i inntil 14 timar, han har hatt veldig lang natt i perioder. Med mindre babyen er sår eller bæsjar om natta er det ikkje nødvendig å vekke for å skifte.
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 8. september 2006 #10 Skrevet 8. september 2006 Jeg skifter alltid hvis hun våkner på natta...hvis det er i fem-seks tiden ja..ikke tidligere enn det..man kan lett få uvi hvis de har på våt bleie for lenge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå