Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Noen anbefalinger? Bruker 22-23 i joggesko no, hvilken str tror dere ca vi trenger?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Jeg har ikke prøvd dem selv, men de de selger på obs (er det viking de heter?) nå til 199,- kom ut som best i test i foreldre og barn i fjor. billige og bra, tror de delte plassen med noen fra ecco, men de koster jo en hel fot. Jeg kjøpte vintersko til snuppa mi nå, hun ligger mellom 20 og 21 i sko, så vi kjøpte str 23 (tenkte egentlig 24, men de var jo gedigne). Kjør et par nr for stor, så har du dem kanskje hele vintern )
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 hadde absolutt ikke kjøpt et par nr for store. Sko skal passe på foten uansett, ikke være for store. Da blir de tunge, og hemmer bevegelsene til barnet.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 er veldig fornøyd med gore tex skoa til ecco..
mammae:-) Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 Når vi var i butikken og prøvde vinter sko til jenta vår, mente dei i butikken at hun måtte ha 24-25 og no brukar ho ca 23... Viking sine virker bra, greit med borrelås:-)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 Jeg tror jeg ville kjøpt 23 da, hvis det er plass til ullsokker oppi skoene også. Ikke kjøp FOR store sko, er ikke bra for foten deres. Min lille tulle bruker 21, vipper over på 22 nå merker jeg. Skal å kjøpe vintersko i morgen, og kommer nok til å kjøpe str 22 da. Får heller kjøpe et par til på vinteren en gang hvis 22 blir for liten, viktig at de har gode sko som er riktig for foten! Noen vokser fort, andre sent. Ha med barnet når du kjøper skoene, og prøv i butikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå