Gå til innhold

Hvor ofte dusjer/bader 4- åringen deres??U/T

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Treåringen vår dusjer (har ikke badekar) normalt 2-4 ganger i uka. Har ikke tenkt å endre særlig på det før hun begynner å dusje selv. (Etter vi hadde besøk av ei jente på 14 i sommer tenkte jeg kanskje å installere noe greier med myntinnkast i dusjen, 10 kroner for fem minutter med varmt vann... :-)

Skrevet

Min 4 åring dusjer ca 2 ganger i uken og vasker håret 1 gang i uka. Det varierer selvsagt en del etter årstider, svømmehall besøk, sølebad i barnehagen +++

Skrevet

Vår 4 åring dusjer og bader alt etter behov. Han er en kar med høyt aktivitetsnivå og blir ofte svett, så alt fra 2 ganger i uka opp til 5-6. Når det blir veldig hyppig bruker vi ikke alltid såpe. Bare skyller han godt. Er redd for huden hans og er da litt forsiktig med såpebruken.

Skrevet

Min 4 åring bader annen hver dag. Blir fort skitten når hun går i bhg

Skrevet

Har en 4årig jente som er høyt og lavt over alt. Vi dusjer henne annenhver dag el hver 3dje dag. Noen ganger oftere ved behov. Har langt tykt hår som ofte er med ned i søla, sanda eller i maten.

Skrevet

Alle her i huset dusjer hver 2dag,noen ganger hver dag.Mine barn blir fort skittne og er aktive med turn og fotball,så da trengs det en dusj.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...