Gå til innhold

Ang sex etter fødsel..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen er 3 mnd og vi har fortsatt ikke hatt sex. Det frister ikke, jeg har 0 lyst og er veldig redd for at det skal gjøre vondt. Da jeg var på 6 ukers kontrollen måtte jeg ha gu (som alle andre) men det var så vondt at jeg trodde jeg revnet på nytt. Legen kommenterte at det var sårt, men at alt så fint ut og prøvde å kun sjekke det mest nødvenige da det var vondt. Fikk da helt skrekken, og tenkte at sex nei det blir det lenge til. Føler det kan ventes med lenge enda men har en mann som ikke er helt enig :(

Noen som har hatt det som meg? Hva gjorde dere?

Håper på seriøse svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel en helt naturlig komplikasjon etter fødselen, men at det har tatt så lang tid som 3 mnd eller opp mot 1 år hos enkelte kan være en naturlig forklaring at kroppen din ikke er klar til sex ennå! Du kan jo prøve en ny GU eller vente til at du er klar igjen.. Gubbeluren din får nok "nøye seg med håndtralla" inntil videre:-) (Vi mannfolk tenker som regel på oss selv, men ikke si at jeg har sagt noe) Folk her inne kan tro at jeg er blitt en myk mann:-) lykke til....

Skrevet

Takk for svaret Dr. Yppert!

Du har nok rett i at kroppen min ikke er klar enda. Han får klare seg med "håndtralla" som du så fint kalte det *smiler*

Takk igjen for en fin tilbakemelding fra en mann til og med!

Jeg er imponert..

Ps. Skal ikke si det til noen så ingen tror du er en myk mann. hehe.

HI

Skrevet

Det går seg til-det gjør virkelig det:) Men jeg måtte forresten ikke ta gu etter 6 uker-jeg ville ikke. Prøvde forsiktig etter 5 uker med sex-litt vondt, og var da selvfølgelig redd neste gang også.

Men det ble bare bedre og bedre...:)

Skrevet

takk for det Hi... jeg har faktisk arbeidet hardt for å oppnå tillit som en stor hard sexatlet her inne:-) du får ha lykke til uansett!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...