Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Hvor mye middag spiser de? Har gitt halve glasset siden gullet var 6 mnd. Hun virker fornøyd med det, men blir jo litt usikker. Gir også litt fruktpure som dessert etter middag. Gir dere hele glasset nå?
Elly78 Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Min spiste hele glasset når han han var 9mnd
nalina Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 hen spiser hele glasset pluss en frutti:) er 9mnd og 12dager;)
M@mmamøh Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Min spiser sjelden hele glasset av de store. Som oftes halve, men er han ekstra sulten går hele ned.
ringading Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 vi ga også bare halve glasset ganske lenge, og en dag kom jeg til å tenke på at dette kanskje var litt lite. gikk fra halvt til helt glass fra en dag til en annen, da var vel mini 7 mnd eller noe. så vi kunne nok ha kjørt på med større dose middagsmat tidligere.. hun spiste forresten et halvt fruktpurebeger til dessert, her også gikk vi fra halvt til helt fra samme dagen til den andre nå hørtes det jo ut som om vi drev med underernæring i lengre tider her, men ungen var blid og fornøyd og aktiv og i det hele tatt problemfri hele tiden
Chjoppen får to tette 03.06.07 Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 Min spiser hele glasset nå 9,5 mnd. Han har vel gjort det en måned nå tror jeg.
Mockanin Skrevet 8. september 2006 #7 Skrevet 8. september 2006 Oi, minsten her er vist en storspiser. Han er 8 mnd. nå og har spist hele glasset + nesten en hel flaske i flere mnd. alt nå.
Gjest Skrevet 8. september 2006 #8 Skrevet 8. september 2006 Samme med gutten min , han har spist et helt middagsglass siden han var 6 mnd.. men han er veeeeeeeldig aktiv da, så han trenger vel ekstra energi!
Ranveig R Skrevet 8. september 2006 #10 Skrevet 8. september 2006 Min åt heile glaset for første gong i dag (11,5 mnd). Men eg varmar alltid opp nok til at han blir mett. Viss han et opp alt eg har laga til, lagar eg meir.
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 8. september 2006 #11 Skrevet 8. september 2006 guten min får stort sett heimelaga middag, og han et som regel mykje meir enn det som går oppi eit slikt glas. Og litt frukt eller svisker til dessert.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 9. september 2006 #13 Skrevet 9. september 2006 Mi har spist hele glasset fra hun var seks måneder hun ;o) og fruktpure til dessert ;o)
"min villemo" Skrevet 9. september 2006 #14 Skrevet 9. september 2006 mi spiser også for d meste kun halve glasset...hun er 9 mnd.., men nå har vi begynt å lage maten selv... Er såå mye bedre på smak og d er jo også myye billigere... kan anbefale boken ; "Barnemat" av Teknologisk Forlag... som jeg har fått lånt av dama til min samboers kompis.. den er så fin med bilde og allting men for all del, mat på glass er veeldig snerte og d er jo ikke så lenge til at gullet ditt kan spise kun den samme maten som dere heller... sporet litt av her...hvet det..sorry....ble litt ivrig sjøh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå