~anette & lukas + ella ~ Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Jeg har en liten gutt på 2 mnd som legger seg ca kl 8 hver kveld, han sover da til rundt 6 neste morgen. På dagen har han 5 måltid med alt fra 150 til 180 ml per måltid. er dette greit? Er det for lenge uten mat på natta?
skimre Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 vesla mi begynte å sove fra 19.00 - 07.00 når hu var to mnd, på HS sa de, NYT DET:) da får de i seg nok mat på dagen, nå er vesla 6 mns, og jeg kan forsatt ikke forstå at hun klarer å sove hele natta uten mat... *hehe*
Gjest Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Du er heldig som har en baby som sover hele natten, og så lenge han legger fint på seg og hs ikke sier noe annet behøver du ikke å vekke han for å gi han mat.
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 8. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2006 ja det er ganske så deilig å ha det slik. gutten min er blid som en sol når han er våken, kan tenke meg at det er fordi han får nok søvn : )
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 Så lenge han ikke våkner og han legger normalt på seg, kan han sove så lenge han vil =) Nyt det, du er heldig!!!
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 8. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2006 Da vi var på 6 ukers kontroll veide han 5,5 kg. Hs sa det var en kjempefin vekt. Så da lar jeg han bare sove : )
Sussa23*2nydeligeJenter* Skrevet 8. september 2006 #7 Skrevet 8. september 2006 Tuppa mi på 11uka søv 12 tima om natta uten nattmat hu også, deili =) Hu væx no å trives, så trur no itj hu tar nå skade av det ;o) Stor pie på rundt 7kg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå