Gå til innhold

hvor lenge kan han sove uten mat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en liten gutt på 2 mnd som legger seg ca kl 8 hver kveld, han sover da til rundt 6 neste morgen. På dagen har han 5 måltid med alt fra 150 til 180 ml per måltid. er dette greit? Er det for lenge uten mat på natta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vesla mi begynte å sove fra 19.00 - 07.00 når hu var to mnd, på HS sa de, NYT DET:) da får de i seg nok mat på dagen, nå er vesla 6 mns, og jeg kan forsatt ikke forstå at hun klarer å sove hele natta uten mat... *hehe* :)

Skrevet

Du er heldig som har en baby som sover hele natten, og så lenge han legger fint på seg og hs ikke sier noe annet behøver du ikke å vekke han for å gi han mat.

Skrevet

ja det er ganske så deilig å ha det slik. gutten min er blid som en sol når han er våken, kan tenke meg at det er fordi han får nok søvn : )

Skrevet

Så lenge han ikke våkner og han legger normalt på seg, kan han sove så lenge han vil =) Nyt det, du er heldig!!!

Skrevet

Da vi var på 6 ukers kontroll veide han 5,5 kg. Hs sa det var en kjempefin vekt. Så da lar jeg han bare sove : )

Skrevet

Tuppa mi på 11uka søv 12 tima om natta uten nattmat hu også, deili =) Hu væx no å trives, så trur no itj hu tar nå skade av det ;o) Stor pie på rundt 7kg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...