Gå til innhold

har dere fått tilbake mensen? og hvor

Anbefalte innlegg

Skrevet

gammel er barnet?

mitt gull han er straks 7 mnd og eg venter fremdeles på den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk den også tilbake når babyen min var 6 uker. ammer heller ikke...

Skrevet

FIKK DEN TILBAKE ETTER 4 MND NÅ ER GULLET 7MND OG JEG ER GRAVID IGJEN HE HE NOEN MÅNEDER TIL JEG FÅR DEN TILBAKE NÅ JA JIPPI !!!!!!!

Skrevet

Jeg har ikke fått den tilbake. Babyen er 5 måneder. Jeg begynte med minipillen allerede på 6 ukers kontroll, og er derfor litt usikker på om jeg skal blø eller ikke........noen som aner?

Skrevet

Jeg fikk den tilbake da gutten min var 7 1/2 mnd gammel. Fullammet til 6 mnd.

Skrevet

har hørt at det er vanlig med mindre blødning når du bruker minipillen, men om du mister mensen helt vet jeg ikke. Ammer du forresten, kan sikkert ha noe med det å gjøre da?

Skrevet

Takk for svar. Ja, jeg ammer fortsatt, så jeg regner med at det er en kombinasjon av amming / minipillen.

Skrevet

Fikk den tilbake på 6 mnd. dagen etter fødselen, det er nå 4 uker og 5 dager siden og har ikke sett noe mer til den enda.

Skrevet

Jeg ammer mellom 7-10 ganger i døgnet fortsatt.

Skrevet

jeg fødte 9.mars fikk tilbake mensen 30 juli. å siden har jeg faktisk ikke sett den ,hmm... jeg ammer

Skrevet

Jeg blødde i 6 uker etter fødselen, var uten mens i en måned, og så fikk jeg mensen igjen. Har nå blødt i 3 uker (Passe smålei).. Fikk inn spiral den dagen jeg fikk mensen igjen da.. d kan kanskje ha noe med det å gjøre siden jeg blør enda?

Skrevet

Jeg ammer 4 ganger om dagen og har ikke fått mensen tilbake. Hun er 9 mnd om noen dager!

Skrevet

Eg fekk den tilbake då småen var 7 mnd, rett etter eg hadde kutta nattamminga i eit par veker.

Skrevet

Jeg har ammet og fikk den nå etter 10 mnd... (Nå ammer jeg kun om kvelden og om morgenen...) og den stopper ikke opp........ hatt den i nesten 3 uker nå.... DRYGT!

Skrevet

fikk mensen i juli da min datter var 8 md... ble med den ene gangen gitt, nå er det en til på vei.

Skrevet

Nei, han blir 6mndr den 15.9.

Skrevet

Fullammer.

Sist fikk jeg den etter ca 9mndr

Skrevet

fikk den da hun var sju mnd, fullamma i fem, slutta av seg selv da hun var seks mnd.

Skrevet

lorang

jeg begynte også på minipillen... har brukt den siden hun var 9 uker..fikk mensen i noen dager da hun var 10 uker..men ikke fått den igjen...er i grunnen veldig greit..;)

Skrevet

Fikk den igjen når snuppa var 2 måneder. Suuukk.... :-S

Skrevet

På min datters 3 måneders dag kom tante rød på besøk =0) kan ikke si jeg har savnet henne så mye men når hun først er her er det greit=0), er det ikke slik med de fleste tanter=0). Fullammer tulla men det hjalp ikke.

Skrevet

Fikk den da han ble 9 mnd. Uff! det var gørr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...