Gå til innhold

4 mnd gammel baby som hoster og hoster :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa er forkjølet..

Hun hoster og hoster og hoster.

I natt hosta hun så hun nærmest kasta opp...kom masse slim.

Hører hun surkler..

Uff:(

Er det noe å gjøre med de små når de er forkjølet? Fant iallefall ut at det kanskje var påtide å begynne med strømpebukse ja..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan bruke noe som heter bisolvon eller mycomust (kjøpes på apoteket) og gi henne, det er slimløsende.

Men ville snakket med legen først uansett da.Om ikke annet enn for å utelukke noe annet.

God bedring, vet kor grusomt det er:-( ---- min på 4 mnd har akkurat sluttet å hoste nå, har hostet siden fødsel nesten:-(

Skrevet

regner med du vet om det vanlige med å heve hodeenden på senga, ikke ha det for varmt på soverommet, osv osv...

Skrevet

Takk for svar:) (ja, har alt hevet sengen..hehe)

Hun har sovnet nå..igjen. sover og våkner og sover og våkner. Ikke lett for henen stakkar. MEn jeg for se hva jeg gjør i morra.

Igjen, takk:)

Skrevet

Snuppa mi på 4 mnd har også vært forkjølt og hatt hoste. Ikke så vanlig å gi noe for hosten når de er så små, men jeg dro likevel til legen slik at han fikk lyttet på henne. Så det er vel mitt råd. I tillegg lurt å heve senga, som du alt har gjort :-)

Skrevet

Gutten min, 4 mnd, har vært forkjøla i 11 dager, de siste dagene med en stygg hoste. Jeg tok ham med til legen. Fikk resept på en hostesaft som het Frølichs mikstur. Den hjelper, men i går var junior litt dårlig i magen. Mye promping, lite søvn, lys grønn bæsj. Jeg tror det er hostesaften som lager krøll på magen.

Men den hjelper mot hosten da, og kanskje snuppa di har en sterkere mage enn gutten min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...