cth77 Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Var hos legen i dag, og der hang det en lapp på veggen om mamma klær på nett adr. er www.krappe.no
Love2bemom Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Må bare få si det at jeg har kjøpt en nyyydelig mammakjole på krappe.no...nå finnes den bare igjen i rød (kjøpte en turkis)så den anbefales. I tillegg er dama som driver det utrolig hyggelig og seriøs. Så krappe.no kan jeg anbefale på det sterkeste!!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Så fine klær:) Blir nok å bestille derfra ja:)
Mrs. Bouquet Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Hvordan er størrelsene da? (store små?)
Love2bemom Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 De er noenlunde normal.de er ikke små i størrelsene.Men er det noe dere lurer på,er det bare å kontakte dama...hun hjelper med det meste.Og passer det ikke får du bytte!!
Mrs. Bouquet Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 Men syntes klærne var litt vel sommerslige, kunne tenke meg noen mer høstlige. Med lange bein i buksene og armer på toppene. Kanskje hun får noen inn noen høstklær snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå