Gå til innhold

Fjortis på billigsalg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger betrakter jeg min eldste pode mens jeg tenker; Har jeg virkelig vært med på å oppdra et sånt monster...? Har jeg mislyktes totalt med barneoppdragelsen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jammen så jeg skulle ha sagt det selv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har akkurat hatt en klinsj med 13-åringen (mareritt når hun først setter igang) da jeg var så utrolig teit å spørre henne om hun vær så snill kunne hente en pizza borte hos min bror (ca 2 min å gå herfra!)

Har kommet hjem etter 9 timers økt i leiligheten til søster, går fremdeles i oppussingstøyet, Hannah har akkurat fått mat, halvannen time etter hennes rutine, står med oppvask til oppover ørene, for oppvaskmaskinen har selvfølgelig røket, men neida......gidder ikke!!!

Hadde avtale om å møte folka som hun kaller vennene sine. Nå ringte bror og sa at han hadde laget ferdig pizzaen og den var klar til henting, han har akkurat lagt sin yngste og kan ikke stikke fra heller. Sambo er i leiligheten og tar "kveldsskiftet" og nå er jeg lynforannet og SULTEN!

Skrevet

Jeg ringte henne til slutt og ga ultimatum, enten hente pizza og få være litt ute i kveld med "FOLKA" eller marsj hjem - alene.....Funket bra! Så nå er jeg mett.

Skrevet

Sånn skal det gjøres! Som de villle ha sagt på skravle: U go girl!!!

Jeg har skjønt at det venter en del utfordringer der fremme - tenker skjelvende på hvordan det vil bli å ha fire tenåringsjenter i huset om noen år...c",)

Skrevet

Gud være med deg!!! Det er på sånne dager som dette at jeg takker høyere makter for at jeg har litt spredning på jentene mine aldersmessig;-)

Skrevet

Jeg sitter her som et slakt... Hovne øyne og hodepine av all grininga! Glad nesteldsten er av et annet kaliber enn eldsta som er bygd opp av kuler og krutt!

Skrevet

Ja er ikke livet bare herlig du.......:-/

eller som søs pleier å si:

Livet er ingen picnic

eller

Livet er ikke for amatører

eller

Livet er som en kommode - skuff på skuff

skal jeg fortsette eller?

Skrevet

Noen har fortalt meg at gutter er enklere i tenårene...? Håper det stemmer. Dere for holde ut noen år til (lett for meg å si!), så kommer de sikkert ut som fornuftige skapninger på den andre siden... Husker noen av kranglene jeg og venninnene hadde med våre mødre, vi var stort sett i krig med dem fra 14-17 eller noe sånt. Etterpå begynte vi vel å skjønne hvor utrolig mye disse mammaene faktisk hadde gjort for oss. Og hvor mye vi trengte dem. Og det gjør vi (ihvertfall jeg!) enda.

Skrevet

He, he... mine fjortiser er 17, 15, 14 og 12 snart 13... Åsså har jeg ei i 1. trassalder, på 3 1/2... Noen bedre???

(går ei kule varmt av & til her også, kan du si...)

Skrevet

Ære være deg og fred på jord, sier nå jeg:-) Du må jo være verdens mest tålmodige mamma:-)

Skrevet

Det er omtrent sånn rekka kommer til å se ut her om 13 år, jeg driver stadig og regner for å sjekke om jeg har fått det heelt riktig...: og da blir det sånn: 13, 16, 18 og 19. Ser ut som du slår meg på målstreken, regner med at det bli bakoversveis om noen år! c",=

Skrevet

Denne over her var til moderen, havnet visst feil? Det var litt rart, jeg trodde jeg svarte på svaret og ikke på hovedinnlegget...jaja

Skrevet

Vi vokser heldigvis med oppgaven... På tross av hormoner og kvisete tennåringer.... Så er de noen ganger veldig søte.... spesiellt om det er noe de vill ha:-))

Gutter er nok de enkleste ja... det er i hvertfall min erfaring. Men min sønn vet hvordan han kan linde sin mor rundt lillfingeren.

Foreks så har han lakan skrekk. Så!! trikset for å være oppe lenge om kvelden. Er!!!.... du er snill du mamma.... hør her.... hva synes du... Jeg går på den hver gang... så klokken ble for seint igjen.....Hm,hm. Han har sikkert lært seg noen triks... når han hele livet sitt har hatt to og nå tre søstre og en mamma:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...