Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Hver gang tulla mi på 10 mnd bader så bøyer hun seg ned og drikker av vannet. Prøver å få henne fra det, men det smaker visst tydeligvis godt. Kan ikke være så godt for magen med såpevann. Får kanskje dråppe såpen enn så lenge. Litt søtt å se på er det jo da =)
hebbe lille, fødeklar Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 det gjør min også, han er 7 mnd nå.tar tak i kluten og sutter, samt at han drikker når han kan. Jeg skal ikke si helt sikkert,, men har hølrt at det ikke er farlig, spørs jo litt hva slags såpe en bruker da, men de fleste babysåper skulle gå greit. Har ikke merket noe på lillegutt hvertfall:)
Ranveig R Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Jada. Han slurpar det i seg. Og når han får leike med ein kopp eller liknande i badekaret fyller han den og drikk av den. Skikkelig lekkert. Vi brukar ikkje såpe i vatnet, så ser ikkje eit problem med det (bortsett frå at det er skikkelig uapetitteleg). Men det er no vel uansett ikkje så mykje såpe du har oppi...
Sylwania Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Jenta mi på 5 mnd prøver stadig ,men jeg har ikke så lyst til at hun skal gjøre det . Veldig artig å se på, hun prøver på 1000 måter : )
Tigergutt Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 Snuppa mi sutter på kluten hvis hun får tak i den....suger ordentlig i seg vann - hun synes det er nydelig! Kanskje de promper såpebobler en vakker dag.......hehe..
*ale* Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 Jepp. Hun største her var helt håpløs med det. Måtte slutte å bruke såpe etter at hun spydde av såpevannet en gang:/
Livmor Skrevet 8. september 2006 #7 Skrevet 8. september 2006 Å ja da, har en skikkelig badevanndrikker her også Bøyer seg frem og slurper i vei. Jeg var også sånn ifølge min mamma. Vi bruker ikke såpe i vannet, men litt blir det jo av shampoen og det vi vasker han med. Tror nok vi hadde merket det på magen deres hvis de fikk i seg for mye, så det er nok ingen fare. Men uappetittelig, DET er det:)
lifa og Eline Skrevet 8. september 2006 #8 Skrevet 8. september 2006 Ja, Eline gjør også det men vi bruker ikke mange dråpene med såpe så jeg atr ikke det så tungt. Vi går på babysvømming og hun drikker av klor vannet også det synes jeg er verre, men det er ikke lett å unngå det.
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 8. september 2006 #9 Skrevet 8. september 2006 min tek tak i kluten og suttar:). Eg gjorde det same då eg var liten, eg dreiv faktisk på med det der så lenge at eg hugsar det sjølv. Kosa meg med kluten min, ja:).
winneboo Skrevet 8. september 2006 #10 Skrevet 8. september 2006 Jenta mi på 11mnd gjorde det før. Derfor fjerna jeg alle leker som kunne fylles med vann. Som f.eks kopper,bokser osv.. så nå har hun bare flate leker oppi der. Men hun bøyer seg ikke ned å drikker det da. Bruker ikke såpe oppi vi da. Går mest i olje eller ingenting.
Beth84g Skrevet 8. september 2006 #11 Skrevet 8. september 2006 Hun er litt liten til å gjøre det enda, men jeg kan aldri tenker meg at badesåper og oljerfor babyer er farlig å drikke. De får jo alltis i seg litt da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå