mamma`n te Kaja Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Har bestemt meg for å kjøpe endel ull til lille, bodyer, pysj og sånn.. men blir så forvirra på hvor det er best å kjøpe.. Har vært på nøstebarn.no og englebarn.no å kikka litt.. mye fint og dyrt.. er det nødvendig å bruke så mye penger eller? Ser ut til at englebarn.no er litt billigere enn nøstebarn, noen som har bestilt derfra?
*ulvemor* Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 jeg vil også ha fra nøstebarn, men det er for dyrt, har ikke råd... har ikke bestilt fra englebarn heller, men det er jo mye bra å få kjøpt på utstyrsbutikker, og barnebutikker også da! Regner med det er bra det du bestiller på englebarn, står det hundre prosent ull så er det nok det
Vestlandske meierier A/S Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 synes det var ok priser på krabaten.no, også er det rimelig ulltøy på spar kjøp!
Ranveig R Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Vi kjøper Janus ulltøy eller Tom&Trine, begge deler frå Sparkjøp. Har lyst på "ordentlig" ullnattdrakt, men eg nektar å betale 4-500kr for den. Så vi skal kjøpe eit par-tre ekstra bodyar (litt store, det er ikkje godt når nattøy strammar) og så stilongsar til. Kan bruke det som nattdrakt heller. Då er det lett å berre bruke bodyen og, når det blir mildare i véret. Men huer kjøper vi hos Nøstebarn, ullfleece-hene derfrå er suverene!
Froggi-Nikolai 17.11.05 Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 På H&M er det billige bodyer og ullstilongser i alle fall... Ellers har du Cubus & Sparkjøp. De tre burde i alle fall være rimlige i forhold til nøstebarn sine
Gjest mphs Skrevet 8. september 2006 #7 Skrevet 8. september 2006 Jeg har kjøpt janus ulltøy på Coop obs(billigere enn på www.krabaten.no) og Tom og Trine ull tøy på Sparkjøp.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #8 Skrevet 8. september 2006 Janus er bra og billig, det samme er gull-ull. Cubus og hm sine er vel ikke ren ull??? Eller? Skal ikke si sikkert men tror ikke de er det. Lykke til i jakten!!! Ofte henger pris og kvalitet sammen, men ikke bestandig... Går jo ann å ha noe billig og nye dyrt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå