Gå til innhold

Ullforvirra :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestemt meg for å kjøpe endel ull til lille, bodyer, pysj og sånn.. men blir så forvirra på hvor det er best å kjøpe..

Har vært på nøstebarn.no og englebarn.no å kikka litt.. mye fint og dyrt.. er det nødvendig å bruke så mye penger eller? Ser ut til at englebarn.no er litt billigere enn nøstebarn, noen som har bestilt derfra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vil også ha fra nøstebarn, men det er for dyrt, har ikke råd... har ikke bestilt fra englebarn heller, men det er jo mye bra å få kjøpt på utstyrsbutikker, og barnebutikker også da! Regner med det er bra det du bestiller på englebarn, står det hundre prosent ull så er det nok det :)

Skrevet

synes det var ok priser på krabaten.no, også er det rimelig ulltøy på spar kjøp!

Skrevet

Vi kjøper Janus ulltøy eller Tom&Trine, begge deler frå Sparkjøp. Har lyst på "ordentlig" ullnattdrakt, men eg nektar å betale 4-500kr for den. Så vi skal kjøpe eit par-tre ekstra bodyar (litt store, det er ikkje godt når nattøy strammar) og så stilongsar til. Kan bruke det som nattdrakt heller. Då er det lett å berre bruke bodyen og, når det blir mildare i véret.

Men huer kjøper vi hos Nøstebarn, ullfleece-hene derfrå er suverene!

Skrevet

"ullfleece-huene" skulle det stå..

Skrevet

På H&M er det billige bodyer og ullstilongser i alle fall... Ellers har du Cubus & Sparkjøp. De tre burde i alle fall være rimlige i forhold til nøstebarn sine :)

Skrevet

Jeg har kjøpt janus ulltøy på Coop obs(billigere enn på www.krabaten.no) og Tom og Trine ull tøy på Sparkjøp.

Skrevet

Janus er bra og billig, det samme er gull-ull. Cubus og hm sine er vel ikke ren ull??? Eller? Skal ikke si sikkert men tror ikke de er det.

Lykke til i jakten!!! Ofte henger pris og kvalitet sammen, men ikke bestandig... Går jo ann å ha noe billig og nye dyrt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...