fruktisèn Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 ka med lactulose da??? har hørt det er en del som har tatt det å at det setter i gang fødselen? jeg vet ikke er førstegangs fødende og i grunnen lettlurt med måter på hvordan sette i gang fødselen.... men at kanel og ananas setter i gang fødselen er vell unaturlig i seg selv!!!!
Fantasia-fikk gutt 30/11 Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Hvis lactulose stter i gang fødsel så tror jeg det er mange leger som har bomma stygt, dette er noe de anbefaler hvis en har treg mage. Jeg har brukt dette under alle mine fem svangerskap så der tror jeg at jeg kan si at det gjør det ikke;-) Tror nok du må la naturen gå sin gang, den kommer når den er klar. Lykke til!!
Edelweis Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 laktulose er bare sukker å naturlige produkter som stimulerer tarmen til å tømme seg! så jeg tror ikke laktulose vil få fart på ting!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 nei.... hjelper bare mot treg mage.... Har tatt det jeg også nesten hele svangerskapet denne gangen og halve forrige.... Gikk da 9 dager over...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå