Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 hadde mensen for 14 dager siden og så får jeg det igjen nå i dag. merkelig, har aldri skjedd før. stressa litt ang ny jobb og plutselig overgang med å være jobbmamma istedefor hjemmemamma, men jeg har stressa før da...hm...helt vanlig mens jeg får her. Ikke mye og ikke lite liksom. Ikke vondt. Slo opp på ditt og datt her på nettet og fikk helt angst da jeg leste at symptomer på livmorhalskreft kan være blødninger mellom menstrasjonene....huff! Har ikke vært til celleprøvesjekk på flere år nemlig. Kan conuldagtablettene plutselig tulle til menssyklusen min?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Sitter og tenker på akkurat det samme! Jeg fikk mensen for 12 dager siden og var ferdig forrige fredag. I dag begynte jeg på igjen med trening, og begynte å blø igjen. Hadde i grunnen akkurat samme problemet før ferien i forbindelse med trening. Det er friskt blod som kommer, og ikke "rester" etter forrige mens. Men så har jeg endometriose, så det kan jo kanskje ha noe med det å gjøre også? Hadde det forøvrig ikke sånn før jeg fikk barn. I allefall er det ikke noe særlig morsomt at det er sånn. Bekymrer meg og hadde tenkt å ringe legen i dag, men så opdaget jeg at jeg ikke har noen fastlege her ennå fordi jeg har flyttet og den nye legen ikke gjelder før 01.10... Blir nok å ringe legekontoret uansett hvis det er sånn neste gang jeg trener også.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 takk for svar jeg tror det kommer av at jeg har forandret livsstil så totalt og rører meg mye mye mer enn jeg noen gang har gjort før. dessuten har det vært mye jeg har tenkt på også i det siste. ny jobb ikke sant;o) skal ringe legen på mandag og bestille time til GU. ta alle mulige prøver. huff...ekkelt!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Jeg bruker forresten ikke noe prevensjon, bortsett fra kondom... (Det var jeg som svarte på det første innlegget)
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 Hei du! Jeg er helt sikker på at du kan ta det med ro! De hersens minipillene har som hobby å tulle til menssyklusen! Hvis du leser pakningsvedlegget, vil det nok stå noe om at en vanlig bivirkning er blødningsforstyrrelser i den ene eller andre retningen. NOen slipper helt unna, mens andre stort sett har mensen hele tiden. Lykke til, hvis det vedvarer tror jeg nok ikke du har noe annet valg enn enten å leve med å ha mensen i ett eller kutte ut minipillene! Og det kan skje helt plutselig, jeg hadde normal syklus på conludag i ca et halvt år før det gikk berserk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå