Gå til innhold

trener dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trener på sport club ca 2 ganger i uka...Går i tillegg en del turer.

Jeg hadde ikke følt meg vel om jeg ikke hadde trent. Gleder meg til jeg ser resultater av oppstramming av magen etter graviditeten. Trente 2 g i uka når jeg var gravid også, men magen er slapp....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Må trene tre gg i uka, ellers går jeg på veggen...savnet treningen veldig de siste ti ukene i sv.skapet og den første mnd etter at lillegutt kom. Må si det gikk veldig greit å komme i form igjen altså =)

Skrevet

Ja, har begynt å trene igjen nå. Han er 4 mnd. Deilig å få trent igjen og det var ikke så tøft som jeg trodde det skulle bli.

Skrevet

Jeg hadde keisersnitt da sønnen vår kom til verden i april. Jeg har ikke begynt å trene enda fordi magemusklene har blitt kuttet over. Legen sa at man ikke skal begynne med situps. Man må begynne forsiktig med å trene opp magen igjen når det har gått 6 mnd. Så nå gleder jeg meg til å komme igang igjen jeg og :-)

Skrevet

Skal på trening for første gang idag! Datteren min er blitt 6 uker, så nå skal jeg prøve å få kroppen min tilbake:)

Skrevet

Jepp, trener to ganger i uka :) deilig! Både å trene, og å få litt alene-tid.

Skrevet

Trener 1-2 ganger i uka (he he, teoretisk sett to ganger, men er ikke alltid jeg får til mer enn en gang). Godt å trene, godt å ha litt tid til meg selv og være litt sosial uten baby, og godt for pappa og baby å ha et par timer alene :-)

Så går jeg jo mye tur da, med gutten vår i vogn eller bæresele.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...