Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Har en datter som blir 1 år lille julaften, hurra!! Lurer litt på om jeg skal kjøpe sånn vinterdress og vintersko til ho. Vet jo ikke npr hun begynner gå. Og ser ikke for meg å være ute i snøven med en unge som ikke går. Eller bruker man det kanskje? Spør både på 0 til 1 og 1 til 2 år jeg.
FruMamma med nr 2 Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Vi kjøpte en vinterdress på HM med fleecefor i, samt vintersko til vår datter da hun var på samme alder som din. Selv om hun ikke gikk selv, hadde vi med henne ut i snøen, samt på hytta på fjellet. Det er uansett kjekt å ha en god vinterdress og sko om man ikke er i snøen også, bla i vogna...
Gjest Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Hun begynner val å gå rundt året, kanskje en mnd senere og da er det jo fremdeles vinter. Mitt barn hadde i allefall fått bruk for sko og dress.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Ja, det skjønner jeg . Sikkert lurt. Men hva skags str da... kan vel ikke vente til desember med å kjøpe....utsolgt da sikkert.
Gjest Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 Når de er rundt året bruker vel de fleste 80 eller 86. Komer an på hvor stor hun er...
Froggi-Nikolai 17.11.05 Skrevet 8. september 2006 #7 Skrevet 8. september 2006 Har kjøpt dress nå i str 86 slik at den skulle holde frem til våren. Han her krabber jo rundt & er ikke så langt unna fra å gå så da må jeg ha utetøy. Sko er jeg ikke sikker på hva vi gjør med enda, men Skoringen har tilbud nå på vintersko til små barn Spør der om hjelp. Så lenge hun ikke går kan du jo ha sånne ullsko med skinn eller tykk myk plast utenpå. Litt vanskelig å forklare.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. september 2006 #8 Skrevet 8. september 2006 Snuppa mi er født i april (05) og jeg kjøpte vinterdress til henne da hun var ca 10mnd. Frem til det hadde jeg bare brukt diverse fleecegreier oppi vogna (med pose). Fant ut at hun sikkert syns det var artig å fjase litt i snøen, evt ake litt og ville da ha noe vanntett (endte på Reimatec på salg). Da vi kjøpte dressen var hun ca 75cm lang, go vi kjøpte dressen i str 74. Nå er snuppa 85cm (snart 17mnd) og dressen passer enda!!!! De har lange armer og bein på de dressene der altså... Ergo ta henne med deg i butikken når det nærmer seg mer styggvær (antar at du ikke trenger noe enda?) og prøv deg frem... Kjøpte også noen superbillige goretexwannabe-sko på økonomisko til 99,- bare for at hun skulle ha noe annet enn sokker på beina. De kjøpte jeg i str 19 (passer ikke lenger, hehe). Og plutselig går hun vet du, jenta mi gikk to uker etter ettårsdagen sin og da var det greit å ha sko )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå