FruMamma med nr 2 Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Ja, jeg har begynt å tenke ut motiv for julekort vi skal sende ut. Også i år blir det jo bilde av vår solstråle, men vet ikke helt hvordan vi skal gjøre det i år. I fjor hadde hun en rød kjole, nisselue og satt ved en bukk av halm. Jeg syns det er litt kjedelig å bare bruke det som fotobutikkene tilbyr av ting og tang på kortet... Forslag noen?
mageboer igjen visst*fødeklar Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 I fjor ventet jeg til første snøen kom,hadde klar en nissedrakt til jente, tok på vesla denog nisselue,arrangerete på gårdsplassenoppå en krakk med rødt pledd over og knipsa bilder av henne mens det snødde. Ble kjempefine bilder ja!
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 Ååå det hørtes kjempe fint ut ullpurka. SOg så stemningsfult!
FruMamma med nr 2 Skrevet 14. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2006 Ja det var en god ide, men her jeg bor er det ikke så mye snø, så jeg tror jeg må vente lenge hvis jeg skal få til dette. Men uansett takk for fint forslag:) Flere forslag mottas med takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå