Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Har dere det nå når det er ca 10-12 grader ute?
Ranveig R Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Viss babyen er så liten at den ligg godt nedi bagvogna er det neppe nødvendig. Og viss babyen er så stor at den sit i sportsvogn, så er det vel egentlig neppe nødvendig då heller.. ) Eg hadde ikkje vottar på guten vår i dag i alle fall (ca 12 grader). Han sat i sportsvogn med ulldress og hue på, og nederste halvparten nedi vår-/høstposen sin. Han var litt kjølig på hendene då vi kom inn, men han hadde ikkje godtatt å ha vottar på uansett. Får ta den "kampen" når (viss) temperaturen kjem ned mot 0 grader her i vinter. Eg trur ein baby som ligg i pose i bagvogna ligg så lunt at det ikkje er nødvendig med vottar enno.
lifa og Eline Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Jeg hadde ikke det i våres når det var såpass "varmt" da lå snuppa godt nede i vogna med dyne. Var for varmt med vinterposen i dun på det tidspunktet det ble såpass mange grader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå