Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Spør her og jeg... Er det noen som har begynt å bruke sånn tynn utedress? Hva har dere under da? Har en reima som går an å ta foret ut av som jeg lurer på å bruke idag. 13grader, vind og overskya. Er bare litt redd han skal bli altfor varm....
FruMamma med nr 2 Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 La foret i dressen være på og heller ha ei vanlig bukse og genser innom. Kanskje noe som tetter halsen litt også. Kommer litt an på hvor mye han rører seg også. Jeg bruker en body og fleece genser innom og vanlig bukse, men dressen er ikke foret i utgangspunktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå