Petrine C",) Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 brukte dere det setet? Gutten vår er 6 mnd og han begynner å få det trangt i det, nå når han har uteklær på nå... Hvilket sete kjøpte dere som sete nr 2?
Bia-liten Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Jenta vår brukte det faktisk i et år, men hun var ganske slank. Det neste setet vi kjøpte var et Graco-sete som kan festes begge veier slik at hun kunne sitte vendt med ryggen i kjøreretninga litt til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå