Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Hva gjør dere på hele dagen??? Er dagmamma til en på 2,5 og har i tillegg en på 2 år selv. Men jeg vet ikke hvorda jeg skal aktivisere de! Begynnelsen på dagen er det bare hyling og skriking! Og så er vi ute en stund, så går vi inn å leker litt før hun blir henta..
Gjest Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Jeg er ikke dagmamma selv, men vår dagmamma tar med ungene mye ut på lekeplasser i nærområdet, er i hagen, besøker andre dagmamma'er, drar en dag i uken i en åpen barnehage.
Gjest Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Naboen vår er dagmamma til 4 stk. Hun er inne de første timene, leker og leser bøker. Går ut i 12 tida, da er de ute i noen timer på lekeplasser i nærheten, eller går på gård og hilser på dyr eller en liten tur i skogen for å lære de om naturen. De har faste måltider, og får hjelpe til meg å lage all mat. Vet de maler mye, og lager ting, kjøp en hobbybok for barn, der er det mange gode tips:-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå