♥Cherrypie♥ Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Jeg skal til legen 19. denne mnd.. Tar han ta mål?? Åssen gjør de det? For når jeg står er magen litt sånn "utover", å når jeg ligger er det heelt flat! hmm..
rødhette* Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 De måler mens du ligger. Men målene stemmer nok de. Jeg syns også magen min er mye flatere når jeg ligger, men jeg har hele tiden fått fine symfyse-mål... Så du skal nok ikke bekymre deg
♥Cherrypie♥ Skrevet 8. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2006 okei! men føler det ikke er noe å måle.. men men..de får bare gjøre det:) gleder meg til å se magen vokse iallefall:)
kokosbolle Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 mhm, de måler liggende og fra (skam)benet og til toppen av livmoren. Legen presser gjerne ned i magen for å finne toppen av livmoren, for den er jo der selv om du ligger, hihi. Er stor forskjell på meg liggende og stående, ser ut som om jeg går flere "uker" frem når jeg reiser meg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå