Gå til innhold

Hva har dere under dressen???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte reimadress til gutten min igår. sånn m for som kan ta av. hva har dere under dressen når foret er av. og det er 14grader, overskyet og litt vind...? eller er det altfor varmt å bruker den enda??? Har ikke peiling på sånt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det er 14 grader er det for varmt med dress, selv om den ikke er foret!

I såfall må barnet ikke ha bukse under. Bare en genser eller body.

Skrevet

Jeg såg barn med sånn dress på seg i sommer! Og da var det mye varmere! og sol. Det såg varmt ut det!!! Stakkars unge tenkte jeg... Tror jeg prøver å bare ha en body under og så kan jeg kjenne på han etterhvert. Han blir fort kald...

Skrevet

Tror jeg hadde ventet litt..., men skjønner spørsmålet ditt. Har lurt på det samme selv. Jeg tror det bør være litt mer kaldt og gusjent først..

Skrevet

I parken der småen min går,har de begynt å bruke tynne dresser nå.Ikke vinterdresser,men parkdresser. Småen har høst/vårdressen til Reima og den er god å ha nå. Den puster og er vindtett.Har bare tynn bukse og trøye under.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...