Gå til innhold

Hvorfor har jeg ikke gjort d før?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært plaget med nattesøvnen i lang tid nå. Enten så må jeg opp å tisse..., eller så er d vondt å ligge.....eller så er d halsbrann....bla..bla..bla

Ja dere kjenner til d!

Men så igår kveld var jeg nesten på griningen.. var så trett men hadde mega halsbrann.

Fant frem dyner og puter fra gjesterommet og laget en "pute" i ryggen så jeg kunne "sitte" å sove.

Har vært oppe på do EN gang og sovet som en stein.

Våknet kl 10 i dag fullstendig utsovet;)

Deilig! Anbefales på d sterkeste:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja....... har sovet kjempedårlig de siste par nettene jeg også, og idag kom jeg på at sist så hadde jeg jo to dyner og to puter i senga som jeg danderte og ordnet slik at jeg lå godt og sov godt. Så de skal frem igjen idag, for til natta vil jeg sove igjen. :)

Skrevet

Unnskyld at jeg ler av innlegget ditt; tenkte med en gang på det gamle ordtaket (som jeg selvfølgelig ikke husker helt); nød tvinger naken kvinne til å spinne...eller no..

Huff, stakkars deg!!! Jeg er heldigvis bare oppe "hundre ganger" for å tisse, ellers sover jeg som en sten. Har satt ned foten ovenfor min mann og min datter på 4: våkner hun på natta pga tissing, hosting eller noe - så er det FORBUDT å snakke til meg :o) Jeg våkner jo selvfølgelig (fordi jeg må dunke borti min kjære som alltid sover så tungt) - men det er deilig å bare snu seg rundt å slippe å dra denne store tunge kroppen ut av den deilige, varme sengen. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke satt ned foten tidligere..

Lykke til videre, Lykkeliten i magen. Håper dette kan virke fremover!!

Klem

Skrevet

Hehe... propellen...

Ja d skal ikke være lett:) håper også at dette kan fungere...

Sist var jeg så sliten når d nærmet seg fødsel at jeg nesten ikke orket å gjennomføre d..

Gikk som en Zombi på føden, og sov mellom riene, fødselen tok 19 timer, d vil jeg ikke denne gangen:)

Skrevet

Ja det hjelper og fixe litt, jeg sover som prinsessen på erten..masse puter og to dyner under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...