emil070706*kom*140706 Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 sitter og planleger, og lurer på om det er vanlig med bordkort.... har sett at noen har det men er det vanlig.. og har man noen spesiell bordplasering..
m-mamma Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Vi hadde det, litt vanskelig med samboerens skilte foreldre og nye ektefeller og sånn. Så for å unngå pinlige situasjoner gjorde vi det sånn. Prøvde å plassere faddere og besteforeldre i nærheten av oss, men det er jo ikke praktisk mulig å få til en perfekt plassering da. Bordkortene lagde jeg selv, og de var et fint innslag i borddekkingen.
Gjest Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Det er vel opp til dere om dere vil ha bordkort. Vi hadde det til begge våre, jeg hadde laga selv. Med bilde på, og litt babypynt. Ble så fint, atte. Hadde ikke noe spesiell bordplassering, vi hadde ikke så mange gjester da. Lykke til med dåp. Det er så kjekt. noespesielt.no har flotte servietter. Klem
emil070706*kom*140706 Skrevet 8. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2006 hei takk for innslag.... ehh vi blir 60 pers.. var ikke helt planlagt men vi har store familier begge to..... leter etter noen nettsider med pynte ting hvis noen har,,,,,,
Mauritius:) Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 Vi hadde circa 50 stk i dåpen og hadde ikke bordkort.
Vona Skrevet 8. september 2006 #7 Skrevet 8. september 2006 Oi-oi, stor familie!! Vi var bare 14 voksne og 4 barn! :-) Vi hadde ikke bordkort, men så var vi jo veldig få også... Fant ikke noe særlig i farten, men her var bittelitt: http://www.dittkort.no/produkter/dap.htm
Ranveig R Skrevet 8. september 2006 #8 Skrevet 8. september 2006 Vi hadde "fast plass" til dåpsbarnet, foreldra og fadrane. Ellers fekk dei andre sitte der dei ville. Trur dei synest det var kjekkast å kunne velge kven dei ville sitte med sjølv. Men så har familien min og svigerfamilien eit godt forhold, ingen "gnissingar" eller uvenlegheter.
Lilleh Skrevet 8. september 2006 #9 Skrevet 8. september 2006 Vi hadde en veldig uformell dåp, sendte ikke ut innbydelser, hadde ikke bordkort/taler/sanger.. Vi ringte våre foreldre og søsken (med barn- tilsammen 20 stk) og inviterte til kaffe og kaker (hos svigers), med kveldsmat utover kvelden (kirken kl 16). Vi satt der det var plass, i sofa, ved spisebord, småbord.. Vi dekket på, og så forskynte man seg med kaker/mat på kjøkkenet...og satt godt blandet (eh.. 5 fra min familie og 15 fra hans..).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå