-carina- Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 I kirken skal vi jo ha på dåpskjole... Men hva i all verden skal vi ha på etterpå? Til jenter er det jo så mange søte kjoler å få kjøpt, men har ikke sett noe "pentøy" til små gutter i butikken... Noen forslag?
Sina73 Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 De har veldig mye fint på Babyshop og Fru Lyng. Det er dyrt der, men kvaliteten er bra. I dåpen til gutten min hadde han bare på seg bodyen og strømpebuksa han hadde under dåpskjolen. Jeg gadd ikke å styre noe med antrekk etterpå. Han sov seg gjennom store deler av selskapet likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå