Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kirken skal vi jo ha på dåpskjole...

Men hva i all verden skal vi ha på etterpå?

Til jenter er det jo så mange søte kjoler å få kjøpt, men har ikke sett noe "pentøy" til små gutter i butikken...

 

Noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har veldig mye fint på Babyshop og Fru Lyng. Det er dyrt der, men kvaliteten er bra.

 

I dåpen til gutten min hadde han bare på seg bodyen og strømpebuksa han hadde under dåpskjolen. Jeg gadd ikke å styre noe med antrekk etterpå. Han sov seg gjennom store deler av selskapet likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...