Traveltobarnsmor! Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Har fått dilla på å stryke trykk på ensfargede bodyer og gensre!Begynnte med kult skibilde av pappaen og no går det i tekst: Kopierer noe jeg har sett i butikk: Sover ikke jeg, sover ingen. Osv til jenter har de: Frøken Norge 2020. Noen som har noen forslag? Kom med det! Hilsen en som har fått seg ny hobby!
Traveltobarnsmor! Skrevet 8. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2006 Haha passa bra!Takk
Tita&Tage Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 hihi, da stjeler jeg "sover ikke jeg, sover ingen" om det er greit. Her er det et trykk som passer best: Diktator Har sett: "syns du jeg er søt skulle du sett pappan min" og "50% mamma + 50 % pappa" i butikk
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 Hvordan stryker du på dette? Hvor får du kjøpt det du trenger? Har så lyst til å stryke på morsomme tekster, jeg også! Tildes mamma
Traveltobarnsmor! Skrevet 8. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 8. september 2006 t shorte ark kjøpte eg på www.inkclub.com. har canon printer og av erfaring så er orginalt canon papir best til bilder. men til tekst er nok det rimeligste ok! skulle likt å hatt farga ark, nå blir det jo hvit bakgrunn så det passer best på hvite klær...hmmmm tips noen?
Vestlandske meierier A/S Skrevet 8. september 2006 #8 Skrevet 8. september 2006 Har en kul en som det står; Here comes trouble! Synes den er søt jeg:)
m-mamma Skrevet 8. september 2006 #9 Skrevet 8. september 2006 Dumt spørsmål sikkert,men...jeg har laserprinter. Kan jeg gjøre dette da?
Traveltobarnsmor! Skrevet 8. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 8. september 2006 godt spørsmål faktisk , tror du kan det men kjøp papir egnet for laserprinter se på www.inkclub.com
Tita&Tage Skrevet 8. september 2006 #11 Skrevet 8. september 2006 På Clas Ohlson og www.clasohlson.no finnes ark hvite tekstiler og en pakke for mørke tekstiler. En pakke på 10 ark koster 139/129 kr. Varenummer er 32-7633 og 32-8995. Begge pakker er dessverre for blekkskriver....
Sanna&Simen Skrevet 8. september 2006 #12 Skrevet 8. september 2006 Kjøpte en liten genser som det står: "milk built this body" på. Syns den er søt da. Ellers har jeg også sett denne: Framsiden: Under opplæring. Baksiden: L (som i øvelseskjøring)
Sanna&Simen Skrevet 8. september 2006 #13 Skrevet 8. september 2006 Ja, og så har jeg en body som det står: before you ask, I`m a boy! på.
Traveltobarnsmor! Skrevet 8. september 2006 Forfatter #14 Skrevet 8. september 2006 Har lagt ut bilder på min album; Febbis, hvis noen vil se... Endelig fikk strykejernet mitt noe å gjøre...hoho
Ranveig R Skrevet 8. september 2006 #15 Skrevet 8. september 2006 Besteveninna mi laga genser til guten vår då han vart fødd... "My daddy can kick your daddy's butt!" Ellers synes eg "Jedi in training" er søt. Såg ein gong ein body med bilete av Bob Dylan og teksten "Time I need a'changing!" )
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #16 Skrevet 8. september 2006 jeg kjøpte en body med mammas prinsesse på... ellers har jeg og sett, sover ikke jeg, sover ingen... bestemors skatt im perfect, watch up for your daugthers!!!
Traveltobarnsmor! Skrevet 9. september 2006 Forfatter #17 Skrevet 9. september 2006 Har mange gode forslag her no! Hmmm hvor mange bodyer trenger lillegutt heheheh
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 9. september 2006 #18 Skrevet 9. september 2006 * mamma + pappa = meg * Baby Rock Star * 1 + 1 = 3 * Verdens søteste baby ..oj, kommer ikke på mer.
Luca Skrevet 9. september 2006 #19 Skrevet 9. september 2006 Sjekk www.noaddedsugar.com, de har trøyer og hele dresser med tekst, kanskje du finnre noe der:-) Snuppa her har gensere med Pappajente(MiniMe), My Hart Belongs To Daddy(No Added Sugar) og It wasn`t me på.
Traveltobarnsmor! Skrevet 9. september 2006 Forfatter #20 Skrevet 9. september 2006 På denne siden kan man finne tips til trykk, eller rett og slett bestille ferdige bodyer med trykk: babykungen.se
**Mamma** Skrevet 9. september 2006 #21 Skrevet 9. september 2006 Ååå.. Det vil jeg gjøre og.. Det hørtes gøy ut.. Hvordan gjør man det? Og får man farge på det man trykker på?
Traveltobarnsmor! Skrevet 9. september 2006 Forfatter #22 Skrevet 9. september 2006 du skriver i word, så da kan du velge farger og om du vil ha farget bakgrunn.så printer du ut på t short papir,,,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå