Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Har akkurat flyttet till Asker med samboern och baby på 9 måneder. Kjenner ikke noen her... Noen som vill gå en trilletur en dag kanskje?
Gjest Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Jeg bor et stykke utenfor Asker, men kunne helt sikkert tatt toget inn til Asker en dag så kunne vi treffes hvis du vil. Du kan jo legge meg til på msn ? [email protected]
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Til HI (og forsåvidt Vårbaby/Celine): Hvor i Asker har du flyttet? Heggedal her...
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #6 Skrevet 14. september 2006 Hei! HI her! Bor ved Maxbo ca 5 min fra sentrum:)
Karveloke Skrevet 14. september 2006 #7 Skrevet 14. september 2006 vi ser på hus i asker/ Heggedal området, men ikke flyttet dit enda:) Hvor i Asker er det best å bo? Vil gjerne bo sentralt, men barnevennlig med barnehager og skoler ikke langt unna:) mvh
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #8 Skrevet 14. september 2006 har ju akkurat flyttet hit, så vet egentlig ikke hvor det er bra at bo... men vi trives veldigt bra der vi bor da! Ikke langt till sentrum 5 min, ikke langt till litt skog og mark. helt perfekt spør du meg:) hvor bor dere nå da?
happy for 2 Skrevet 14. september 2006 #9 Skrevet 14. september 2006 Hei. Vi bor i Heggedal og trives veldig godt her. Barnevennlig, med både skoler og barnehage i nærheten. Vi har bodd her i over tre år nå og stor trives..
Karveloke Skrevet 14. september 2006 #10 Skrevet 14. september 2006 Vi bor i Oslo, like ved Røa i en leilighet. Vil gjerne ha hage og tur muligheter i nærheten. Noen som kjenner til Drengsrud? er det et ok område??
Gjest Skrevet 14. september 2006 #11 Skrevet 14. september 2006 Hei hei! Askerjente jeg og, og vil gjerne være med på tur forresten :-) Drengsrud: har endel venner og bekjente som er derfra, og de har bare positive ting å si om stedet. Er et "lite sted" hvis du forstår hva jeg mener :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå