Turbomamma (gutt 170606) Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 jeg vurderer å begynne nå snart....syns det er kaldt ute noen dager jeg...
Mamman til Linéa/VildeHelena! Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Jeg og vurderer det. Hun begynner og bli litt kaldt på hendene. egentlig så er hun det hele tiden da, men... )
*ulvemor* Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 bor i tr.heim, og nå når vi skal ut til lekeplassen etterpå skal hun ha votter og regnklær på.
BW og en til? 1 pp Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 Jeg har akkuart kjøpt nå. Her er det surt vær og blåser godt, så lillepingu blir veldig kald på hendene. Vet ikke hvor kaldt det er ute, men jeg bor på vestlandet
lifa og Eline Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 Vi bor i Oslo og her er det rundt 19-20 grader i dag. Kommer til å begynne med det når det blir kaldt ute, og jeg merker at hun blir kald på henden. Går ikke ann å si at under den eller den temperaturen. Må se ann både vær, temp.og hvodan hun er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå