Maika&Laika Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Hei! sorry om det mangler litt store bokst og slik, holder barn og skriver med en hånd her. jeg har ikke fått mens etter fødsel, og begynte på cerazette i går. vil disse, som p-piller frambringe en kunstig m hvordan har det vært med bløing for dere
Bakken+Ellapiaogtwinsa Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 har og begynt på cerazette, men har bare gått på de i 7 dager, tror ikke du får mens nei...er litt usikker
SoLongAndThanksForAllTheFish Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 jeg begynte å cerazette for nesten en måned siden. Begynte å blø etter å ha brukt pillene ca en uke. Blødde en uke, nesten som å ha mens bare uten menssmertene. Har ikke blødd noe mer etter dette enda.
*ale* Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Fikk også mensen en uke etter å ha starta på de, blødde 6 dager, siden NADA mensen.. Deilig!!!!
MorTilPrinsesseOgLitenSpire Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 Fikk mensen med en gang jeg begynte på de og så gikk det lang tid før neste mens. Har hatt noen uregelmessige blødninger, men er visst vanlig i følge gynekologen. Har gått på de i 4 mnd nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå