Gjest Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Hvor har dere handlet ullklær? Hvilket kjøp er dere mest fornøyd med? Må vel ha litt ull til den lille når det blir vinter...
d",)~^~^~ Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Ullundertøy fra Janus er jeg kjempefornøyd med. Det holder seg fint i fasongen og er slitesterkt. Hadde endel stillongs fra Cubus til gutta mine i fjor, men de ble rett og slett tynnslitt i vask og hullete. (vasker alltid ulltøy med Milo og på ullprogram)
Bakken+Ellapiaogtwinsa Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Har kjøpt ullbody fra petit bateau, de har bomull på innsiden, strømpebukser og strømper fra MP, har og bomull fra innsiden, har kjøpt noe klær fra englebarn.no, og har fått strikket noe tøy. Kjenner mange som liker de bodyene veldig godt..
juni_ Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 Kjøper ullklær fra Nøstebarn og strikker Det jeg har vært mest fornøyd med er bodyene fra Nøstebarn i ull/silke. De er myke og gode og de holder seg veldig fine
moo Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 Jeg er kjempefornøyd med Safa ullstilongs (kjøpes bl.a. på SparKjøp). De er myke, deilige og varme.
lifa og Eline Skrevet 8. september 2006 #7 Skrevet 8. september 2006 Skal kjøpe bodyer og strømpebukser fra Nøstebarna. Ellers har mormor og jeg strikket ullklær som ligger klare til det blir litt kjøligere.
Hanne Elise Skrevet 8. september 2006 #8 Skrevet 8. september 2006 Nøstebarn! Jeg er veldig fornøyd med de. De er av ubehandla ull. Vasker dem for hånd, noe som går raskt. Vasker de bare når de er synlig skitne, de renser seg selv om de får hvile mellom bruk ( f.eks om natta). Bruker ull til babyen om sommeren og jeg, da helst bodyer som er blanda med litt silke. Ullklærne derfra er nokså dyre, feks koster en body fra 200 kr opptil 250. men en trenger ikke mange, jeg har 3 stk som jeg bytter på, bruker nesten aldri andre bodyer. Da synes jeg ikke det er dyrt men en body til 250. Normalt ville jeg jo kanskje ha brukt ca 6 bomullsbodyer ( til ca 40-50 kr stk )på en uke likevel. Og ullklærne fra nøstebarn trengs ikke vaskes på ukesvis uansett om det kommer urin på dem . fantastisk? ja. Heretter kjøper jeg bare ullklær. Vel innimellom en søt bomullsgenser eller kjole.
Ranveig R Skrevet 8. september 2006 #9 Skrevet 8. september 2006 Jaus ull + Tom & Trine (frå Sparkjøp) er gode i fasongen og held seg fine vask etter vask. Mindre fornøgd med Cubus. Huer kjøper eg hos Nøstebarn (kjempedeilige huer i ullfleece), eller lagar sjølv.
Ranveig R Skrevet 8. september 2006 #10 Skrevet 8. september 2006 Har kjøpt denne hua til han no: http://www.nostebarn.no/default.asp?WMFN=ECPProductGroupPrint&WMFT=O&WTID=935&WREC=-62752669&WKEY=65534=-62752669 I fjor vinter hadde vi denne (babyhue): http://www.nostebarn.no/default.asp?WMFN=ECPProductGroupPrint&WMFT=O&WTID=935&WREC=2105326400&WKEY=65534=2105326400 Vanvittig deilige huer begge to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå