Gå til innhold

To tette? Hvilken vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har to tette... hvilken søskenvogn vil dere anbefale. Lillegutt blir knapt 18 mnd når babyen kommer, og da trenger vi nok en vogn med plass til begge god-ungene i.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaler teutonia sin nye 06 modell...har brukt den i 2mnd nå, hadde 19mnd mellom. Den er superlett og trille, har god plass oppi samtidig som den er smal nok til å komme gjennom standard dører. Tror det er s4 den heter om jeg ikke tar helt feil:) anbefaler ikke emmaljunga sin eller brio double wave da jeg kjenner fler som har angret på de kjøpa...de er veldig trange og har ikke sviingbare forhjul så de er kronglete å trille. Phil og teds hadde jeg heller aldri kjøpt, men det er nå meg:)

Skrevet

Takk for svar! Har teutonia til gutten min nå, og er storfornøyd. Husker du hvor mye den koster?

Er det flere som vil dele sine søskenvogn-erfaringer med meg? :)

Skrevet

vi dro over til sverige på svinesund, da ble det ca 6000 i norske med mykbag så det lønte seg..tror det kom opp i 8000 nesten i norge om ikke mer. :)

Skrevet

Vi får også to tette nå snart og tenkte på GT vi da, hørt mye skryt av de vognene. Lette og gode vogner sies det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...