Gå til innhold

Sokker med antiskli?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

er det noen med gode tips til hvor man kan få kjøpt sokker med antiskli til litt større barn, fra str. 23 og oppover? Finner bare til baby/små barn hos H&M, Lindex & Co, men det er jo NÅ den lille spinnville jenta mi trenger det! :-) Parketten er glatt, og jeg syns egentlig det er greit for de små føttene at de får en del tid uten sko/tøfler.

Et annet problem er at sokkene jeg kjøper stort sett strammer og setter merke på leggen, blir litt frustrert over at det skal være så vanskelig å finne greie sokker :-/

Hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smør på litt silikon under de vanlige sokkene, og vips;du har antisklisokker. Dette funker fint, og særlig ullsokkene, som er superglatte, er greie å farte rundt på parketten her nå:-)

Skrevet

Jeg fant antisklisokker på kiwi! 3pk fra firstprice til 20 kr! Er kjempegode!

Skrevet

Har funnet ut at de sokkan de har på matbutikkan e bæst... sett bæst på golvet og e go passform på... kjøp mine på coop da... men trur de har de på de fleste butikkan...

Vesst du går på en hobbybutikk kan du får kjøpt nå som heite puffliner... det skal vesst nok vær fint å ha under sokka og læsta/ullsokka...

Skrevet

Det har jeg prøvd på noen tøfler jeg strikka, men de er på vei av...

Skrevet

På panduro får du kjøpt antiskli på tube.

Har ikke prøvd det, men husker at noen nevnte det en gang.

Da kan du lage prikker, skrive navn ol på de tekstilene/sokkene du vil ha det på. Kan også brukes på knærne på bukser for de barna som kryper :o)

Skrevet

HAr brukt denne typen. Du tegner med tuben, lar det tørke og steker det så i stekovnen så det du har tegnet popper opp. Har blant annet brukt det på strikkesokker.

Skrevet

Oi, det er akkurat det jeg har vært på jakt etter!

Er inne på Panduro nå, men er usikker på hva jeg skal søke/lete etter. (Jeg regner med det egentlig skal brukes til noe annet enn som antiskli?)

Noen som vet hva en slik tube heter?

Skrevet

Takk for mange tips! Skal jammen forsøke å lage antiskli selv jeg også :-)

Har kikket hos Panduro på nett, men er litt usikker på hva det er jeg skal bestille. Hva heter disse greiene?

Hilsen

hovedinnlegger :-)

Skrevet

Sjekk på nettbutikken til Sparkjøp. Der har de ofte det som andre butikker ikke har. Men har også sett det på PolarnOpyret.

Skrevet

Hei:)

Jeg har funnet antisklisokker hos Lindex i str 25-27. På Europris har de også noen. Men jeg er enig med deg, det er ikke lett å finne sokker med antiskli i str 25-27 som snuppa bruker.

Skrevet

Herlighet, her STÅR det jo "puffliner"! Jeg har tydeligvis lest svaret ditt for kjapt. Og jeg som har styrt for å finne ut hva det het..... Snakk om sløving. =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...