Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 minste jeg har funnet er str 62... bruker man kansje ikke ytterjakke når de e så små??
WP-TLogPeanut Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Bruker kanskje mest dresser når de er så små? Har ikke tenkt over det før nå , men har faktisk ikke sett ytterjakker i den str. nei ...hm..
Medium fikk guttebass Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Vi hadde en god fleecedress når gutten var nyfødt, ellers lå han i dunposen i vogna. )
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 jeg syns ofte jeg måtte bruke 62 i jakker, selv om resten var 56 jeg da... for de skal jo over så mye andre klær... måtte bare brett opp armene litt:)
krish Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 Jeg brukte ikke noe jakke på mini når han var så liten. Han er født i januar. I posen brukte vi en strikka ull jakke og ellers en ullfleece dress. Hadde han aldri oppe i vind og kald luft.
Gjest Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 Jeg kjøpte kjempesøt jakke i cordfløyel i merket "Name it newborn" på Fellini i str 56. Kjekt å ha når man skal på steder som ikke er så kalde, f.eks kjøpesenter og bena er varme av dynen/posen i vogna. Og september kan jo være mild....Av og til ;-)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #7 Skrevet 8. september 2006 har ikke sett ytterjakker i str. 56..tror det begynner på 62=) på hennes & mauritz har de mange fine til både jenter og gutter..
Gjest Skrevet 8. september 2006 #8 Skrevet 8. september 2006 Joda di har jakker til bitte små babyer også.. eller genser jakker blir jo. Kjøpte en i størrelse 44 til jenta mi på barneverden. Stoffjakke med knapper i.. Brukte den i sommer når hun skulle sitte i bilstolen sin og når jeg bar henne feks på butikken osv. Men på hennes å di vanlige klesbutikken har jeg kunn sett i størrelse 62,, tror du må i en mere spesial barnebutikk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå