Gå til innhold

hvor kjøpe ytterjakker i str 56?

Anbefalte innlegg

Skrevet

minste jeg har funnet er str 62... bruker man kansje ikke ytterjakke når de e så små??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker kanskje mest dresser når de er så små?

Har ikke tenkt over det før nå , men har faktisk ikke sett ytterjakker i den str. nei ...hm..

Skrevet

Vi hadde en god fleecedress når gutten var nyfødt, ellers lå han i dunposen i vogna. :o)

Skrevet

jeg syns ofte jeg måtte bruke 62 i jakker, selv om resten var 56 jeg da... for de skal jo over så mye andre klær... måtte bare brett opp armene litt:)

Skrevet

Jeg brukte ikke noe jakke på mini når han var så liten. Han er født i januar. I posen brukte vi en strikka ull jakke og ellers en ullfleece dress. Hadde han aldri oppe i vind og kald luft.

Skrevet

Jeg kjøpte kjempesøt jakke i cordfløyel i merket "Name it newborn" på Fellini i str 56.

Kjekt å ha når man skal på steder som ikke er så kalde, f.eks kjøpesenter og bena er varme av dynen/posen i vogna. Og september kan jo være mild....Av og til ;-)

Skrevet

har ikke sett ytterjakker i str. 56..tror det begynner på 62=)

på hennes & mauritz har de mange fine til både jenter og gutter..

Skrevet

Joda di har jakker til bitte små babyer også.. eller genser jakker blir jo.:)

Kjøpte en i størrelse 44 til jenta mi på barneverden.

Stoffjakke med knapper i.. Brukte den i sommer når hun skulle sitte i bilstolen sin og når jeg bar henne feks på butikken osv.

Men på hennes å di vanlige klesbutikken har jeg kunn sett i størrelse 62,, tror du må i en mere spesial barnebutikk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...