Gå til innhold

PUMPING!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

alså er det vanlig å pumpe seg rett etter man har ammet, eller hvordan er det?? er litt usikker på det der.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs jo hvorfor man skal pumpe da.Er det for å øke melkeprod. så er det jo greit å pumpe litt til etter amming

Skrevet

for at andre kan gi han på flaske da.......da jeg skal bort...

Skrevet

Jeg pumper litt om kvelden jeg etter at gutten vår har lagt seg.Og fryser ned.Får ikke ut så veldig mye hver gang,men samler bare er par tre dager så blir det ett måltid.Vet mange syns det er lettere å få ut mer med pumpingom morgenen, men da er gutten min så sulten,og da syns jeg han bør få alt jeg har

Skrevet

Jeg pleide å pumpe meg rett før jeg la meg om kvelden, som pleier å være i tolv tiden. Da var det jo noen timer siden hun hadde fått mat, og det er noen timer til hun skal ha mat igjen. Fikk da ut 100-150 ml til sammen. For at du skal få ut mest mulig er det viktig at du maserer puppene samtidig som du pumper. Maser innover mot midten, du oppdager fort hvis du treffer på noen melkekjertler, for da kommer det plutselig mye, maser da der til det er tomt der og gå over til neste plass.

Skrevet

Pump etter det første måltidet om morgenen. Vent iallfall 20 minutter etterpå før du pumper. Har mest melk da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...