kruta78 Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 hvor mye klær skal man ta på en 5 uker gammel baby i dette høst-været? 12-15 grader...
Ranveig R Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Det kjem veldig an på babyen om h*n er varm eller kald av seg. Viss h*n ligg i varm pose i vogna held det sikkert med body og sparkebukse (ev. body og strømpebukse) + hue og sokkar. Viss skuldrene kjem litt opp av posen ville eg hatt ein ullgenser/-jakke eller ein annan genser som er lun og mjuk, i tillegg.
Bakken+Ellapiaogtwinsa Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 datteren min er 8 uker og dette har hun på, body, bomullsbukse, bomullsjakke, bomullssokker med tynne ullsokker utenpå, bomullslue har dyne og et ullpledd hun ligger på i vogna. Dette har vært passelig på henne nå de siste dagene. Om ikke lenge legger jeg lammeskinnet nedi vogna tror jeg. Synes også dette er vanskelig, men du kan jo ta med litt ekstra klær eller et pledd, så kjenner etter om h*n er varm eller kald etter en stund ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå