Mars-06 prinsen Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 vi fikk en gutt for 6 mnd siden, men bråket beg. lenge før det. Han er aldri hjemme, og så fort han får sjangsen stikker han. Han har badet gutten 2 ganger på 6 mnd, og bytter bleie viss eg ber han om det. Vi har vært samboere i 6 år nå, forlovet i 5 år. I går snakket vi om framtidsplaner, han ahr nemlig ingen og eg spurte han om ka han tenkte om gifting. Da sa han at det hadde aldri streifet han. så hvorfor er vi da forlovet??? eg sa eg kunne like godt ta av meg ringen da, og da sa han ja det er jo bare pynt??!!! ka gjør eg her??? det var jo han som ville forlove seg for 5 år siden.. viss han ikkje har tenkt på om han vil gifte seg, eller kjøpe hus osv når vi har vært sammen i 6 år og fått r,et barn, vil han da noen sinne komme til å tenke på det?? Bør eg fortsette her eller avslutte hele forholdet?? det er masse som har skjedd siden vi ble sammen, men får ikkje plass til det her.... det er hovudsaklig det at han: spiller ps, pc, stikker fra ansvar, er aldri heime og nekter å kommunisere. håper noen kan gi meg et godt råd?!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Gidder du å leve med noen som er så ulik deg på viktige ting her i livet? Sett deg ned med han og prat om forholdet,hvor dere vil med det. Hva ser dere for dere i framtiden begge to? Er han ikke villig til å prate om dette må du sette hardt mot hardt og si at da må du kanskje begynne å tenke på/planlegge et liv uten han om han ikke vil se framover....Bare noen tips,men som sagt er det best om dere kan sette dere ned å prate. Lykke til, håper dere fikser dette!!1
Chruo Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 dropp han. Han verdsetter deg tydeligvis ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå