Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Her er jeg ute i god tid. Tenkte å lage pakkekalender til gutten min på 1,5år. Hva kan jeg ha i pakkene? Vil ikke ha i noe usunt. Skal kjøpe inn ny tannkost. Da blir han glad. Men hva mer?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Lurer på det samme.. Eller min mamma holder på å brodere kalender til sønnen, så hun skulle ordne med gavene.. Jeg holder på å lage to kalendere selv, men til litt større gutter.. En på 5 og en på 9... Hva med for eksempel fargeblyanter.. Modellerings leire, etc... Kanskje med gavekort for å finne på et eller anna.. Sokker osv... Tja, det var mine tips for denne gang..
Maud Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Min sønn er også 1.5 til jul og jeg synes rett og slett han er for liten til kalender med pakker. En venninne hang opp pepperkakehjerter og lot sønnen få et hver dag til barne-TV. Det er en idé jeg lurer på å bruke, men pakker blir det ikke selv om storebror får.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Sokker...? Jeeeiii.... Skal det ikke være gøy for ungene med kalender? Hadde jeg fått sokker i min julekalender når jeg var liten hadde jeg blitt dritskuffa!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 Til anonym som kritiserte forslagene litt lenger opp.. Hva med å komme med egne forslag istedenfor å kritisere....
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 Ok... Ifjor kjøpte jeg en stoooor leke med masse foskjellige småting inni(Fks en bondegård med dyr, traktor, fjøs osvosvosv) og pakket inn alle småtingene. Så fikk han en ting hver dag, og til slutt den største tingen. Eller små plastdyr (eller de litt større), småbiler, bamser, en liten snop på lørdagene, ballonger, ball.
Trollmora Skrevet 8. september 2006 #7 Skrevet 8. september 2006 Min eldste var drøye 3 i fjor da han fikk sin første kalender. Kjøpte en eske med mange småbiler samt en pose med diverse dyr. En dag bil, så en løve, deretter henger til bilen. Han var kjempefornøyd! Har kjøpt noen småting på salg allerede, men Lille-Snupp må kanskje vente ett år til:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå