Gå til innhold

nå har jeg anmeldt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

dr.yppert og wildchild for trakkassering og sabotering av seriøst nettforum opprettet for gravide og mødre. flott at det gikk ant å finne ut gjennom moderator av dib, hvem de forskjellige nickene er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra. Synes dette har pågått altfor lenge!

Skrevet

Ja det var på tide, for dette er helt umenneskelig for spesielt alle jeg har trakkasert:-) ha en fin dag.. kos og klem:-)

Skrevet

åh..blir helt rørt av all kosen og klemmen... føler at jeg må gi noe tilbake.. her har du en *kald skulder*

Skrevet

du har anmeldt de? for de ødelegger særiøst en go del av DIB.

Jeg er en seriøs person som er voksen og tålmodig, men da jeg kom inn på sex-debatten her så ble alt bare krasj. De 2 har ødelagt mye og kommer garantert til å ødelegge mer her inne i fremtiden.

Men jeg snakker ikke til de mer, bryr meg rett og slett ikke lenger.

Men forstår GODT at du ikke vil ha de her.

lykke til med annmeldelsen, støtter deg fullt ut.

Skrevet

Det er godt å se at godt voksne damer eller menn endelig tar et skippertak og får ryddet unna oss "unge lovende" sexatleter:-) lykke til med anmeldelsen... kos og klem

Skrevet

Hvem er det du har "anmeldt" oss til da? Politiet? Anmeldt for å ha moro på sexdebatten....hehe

Skrevet

ja, polizen... for 0 sosial intelligens.. nei, til driver av nettstedet...

Skrevet

Kom heller å sett deg på fangfet mitt du.... bortkastet å henge seg opp i små fillesaker vet du:-)

Skrevet

Nå når jeg har fått tenkt meg om, innser jeg at jeg har oppført meg direkte usmakelig. Jeg har tenkt mye på denne anmeldelsen, og det bekymrer meg. Jeg har ikke lyst å havne i buret*!!!!

Beklager så mye alle sammen. Håper dere kan tilgi meg. Hilsen en bekymret doktor!

Skrevet

Du er en hermegås uten like... Du var en av de ivrigste til å ville kaste oss ut herfra.. Nå prøver du på samme stunt som vi har drevet med en stund!! Men du er å blir for ALLTID en billigkopi... Det er ikke helt det samme nei!!! Du er bare bortkastet! ;-)

Skrevet

Du bør også være bekymret, hønsa mi :-) Det er tross alt alvorlig å bli anmeldt. Jeg tenker mye på det og engster meg masse!

Skrevet

Dette var jo et direkte kjedelig og bortkastet innlegg... Akkurat som deg! ;-)

Skrevet

Huff...jeg venter hver eneste dag på følgene av anmeldelsen. Er jeg heldig slipper jeg unna, mens wc blir sittende i myra. Det er jo tross alt hennes feil at vi ble anmeldt. Hønsa!

Skrevet

Er du ikke ferdig med nicktyveriet ennå:-) Djezzzzezzzzzzzz kom over at jeg kalte deg for amatørsklie no da.. det var ikke vondt ment:-) Selv om jeg mener hvert ord:-)

• 1 år senere...
Skrevet

Og hvor er de nå? Det var moro så lenge det varte.

Skrevet

Wildchild sitter bak lås og slå for usømmelig atferd her inne på forumet...hehe... Nei da!!! Vi knuller i øst og vest ennå vi vennen, men ettersom sexdebatten innehar så mange udugelige penisfiklere og amatørsklier så var det jo helt meningsløst å prøve å lære opp alle sammen da fakta er at denne siden mest innehar anonyme sexavvikere som ikke er mulig å lære opp:-)

Skrevet

Hehehehe det finnes en krangledebatt også da!! :-D

Skrevet

Morsommere å krangle her inne:-) Litt mer hårsåre sexavvikere som holder til her:-)

• 2 uker senere...
Skrevet

I`m here!!

Ser vi er savnet her inne, jeg fant ut for min del at å forsøke å legge igjen virtuelle gullegg for disse sextaperne som frekventerer her var total bortkastet slitasje på pc`en min.

Jeg kaster ikke perler for svin. :-)

Godt Nyttt år!

Skrevet

Synes faktisk vi burde fått betalt av DiB for å lære opp disse sexavvikerne som frekventere her inne for våre gode råd og praktiske opplysninger:-)

Skrevet

Ja, jeg burde få betalt!

Her har jeg kommet med utallige gode råd, men til hvilken nytte?

Bare et massivt hylekor, fordi de skjønner at de ikke kan måle seg med meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...