Gå til innhold

Hvilken bilstol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har valget mellom en BeSafe Izi kombi og en Britax to-way Elite. Noen som har noen erfaringer med noen av disse?

Hva anbefaler dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen av disse, som kan si om de er fornøyd eller ikke?

Skrevet

nå har jeg ingen erfaring,mendet blir izi combi på oss når setet skal byttes ut til våren, syntes de setene ser soilde ut, syntes brutax setet ser litt enklere ur og ikke så god sidestøtte og sånn.

Skrevet

Vi hadde britax-setet til nr 2. Kommer ikke til å kjøpe det til nr 3. Setet er greit nok, men ønsker ett som kan reguleres i sitte-/soveposisjon, det er fryktelig tungvindt på britax-setet.

Skrevet

Foreldra mine har two-way-elite i sin bil. Det er eit heilt ok sete, men det er vel litt "enklare" enn Izi kombi går eg ut ifrå. Har ikkje erfaring med Izi'en, brukar Akta Graco Cosmic sjølv.

Skrevet

vi har bestilt izi kombi nå..har ikke fått testa dt ut enda, men de anbefalte det på butikken og det viket solid og bra

Skrevet

Vi har izi kid da (veldig likt) og er veldig fornøyd med det! Som nr 2 sete har vi ett fra mekk. Husker ikke hva det heter i farten, og dette setet brukes bare 2-3 ganger i uka (står i fars bil, han bringer til barnevakt/barnehage 2 dager i uka).

Skrevet

Vi har nettopp kjøpt BeSafe Izi kombi og er kjempefornøyd! Er et ganske stort sete, men virker kjempesolid! Og det er jo det vi trenger for å beskytte våre flotte små :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...