Gå til innhold

Han har begynt å "skrike"...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å det tilgangs. Ikke lei seg skriking, men sånn oppmerksomhets hyling....gjør det stortsett hele tiden for tiden. Ikke noe morsomtå gi mat. Spiser, men hyler for at han ikke vil ha mer, men drikke, å så omvendt. Skal jeg bare ignorere han eller???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er han da? Kan det være han bare prøver ut stemmen sin? Vi har det med vår på 5 1/2 mnd. Fistelhyl kan brukes til alt og ingenting...

Skrevet

10 mnd, og det virker som det er i skikkeli trass å. Holder på å bli gal. Han kommer til å bli en, eller han er en liten bestemt fyr :)

Jaja, kommer vel igjennom det...men kjekt å vite hva man skal gjøre vist det vedvarer.

Skrevet

Jeg ville bare ignorert det. Det er nok bare hans måte å si "nei takk" på.. (enda så irriterende det kan være!) :)

Min gutt er også 10 måneder, og hvis han ikke vil ha mer mat så kan han også godt finne på å "vræle" det ut. I en periode veivet han fælt med armene foran seg og laget en grimas med ansiktet hvis jeg prøvde å lokke med mat når han ikke ville ha mer. Eller han tok liksågodt fatt i skjeen og dyttet den bort!

Nå for tiden kaster han maten veggimellom hvis han får sjansen (når han ikke vil ha mer). Men det går nok over det også. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...