mamma-1977 Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Jeg lurer på om vi trenger et par høstsko nå får vi går til innkjøp av skikkelige vintersko? Hva gjør dere? Tulla går nå med Ponnyt skinnsko (sånne "typiske" førsteparsko), men jeg synes kanskje det blir i tynneste laget nå utover fram til vi kjøper goretex el. lignende. Gummistøvler brukes når det er vått og regner, men disse er jo ikke særlig gode å gå i ellers.. Takknemlig for svar
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Kanskje Småtroll 2- 3 har litt mer erfaring. Jeg lurer på det samme.
Twig Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Vi kjøpte noen på Din sko vanntette og varme
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 vi kjøpte tøffe sko på okaido, de var fora men ikke så tykke som ordentlige vintersko...
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 Jeg har kjøpt "Kavat" høstsko til gutten min. Utrolig "solide" gode skinnsko som jeg tror kan fungere godt i forhold til vann og sånn også (har impregnert de jeg da) Fikk mye skryt av skoene i barnehagen, flere foreldre som har kjøpt. Kostet 499kr og det synes jeg ikke jer så dyrt. De sitte rjo stort sett i søla og leker seg, ikek slik som vi voksne, må tenke litt på dette når det gjelder pris også. De må ha litt annen kvalitet liksom.
nepomuk Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 Har noen fra skofus som er i skinn, med litt for og er vannavstøtende. Har vært fornøyd så langt, hun er varm og god på føttene. De kostet 400
mammae:-) Skrevet 8. september 2006 #7 Skrevet 8. september 2006 kjøpte noen mørk brune skinn sko for 2 uker siden, timberland heter de. Som sagt bare hatt de i 2 uker men virker veldig gode og varme, hun seier vertfall de er gode og ha på seg, og hun tar fort av seg sko hun ikke liker gå i:-) kosta 399,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå