Gå til innhold

sex frustrasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner og bli trist og lei over at det nesten ikke finnes sex liv under graviditeten. Vi er i uke 30 nå og har også et barn på 9,5 måneder. Så her kommer dem tett. Men dette var da også planlagt, vi ville ha det slik. Det var dårlig med sex liv under første svangerskap, men i dette er det bare blitt værre. Hun har bare hatt lyst på sex en gang, og da gikk det jo etter ett minutt for meg da selvfølgelig, ikke så rart når det var et halvt år siden sist hun hadde tenning.

Vi hadde ikke vært sammen lengre enn noen få måneder før hun ble gravid med den første. Synes det blir ganske fjernt og nesten ikke å hatt noe særlig sex liv de to første årene vi har vært sammen. Skjønner at lysten ikke er så veldig stor men at man aldri skal ha lyst er vanskelig og forholde seg til.

Har snakket med henne om det men hun klarer ikke forklare hvorfor, det er bare det at lysten ikke er der. Komplimenter får hun hver dag, og ikke skal hun bli helt utslitt heller for hun er ikke i jobb under svangerskapet.

Så det virker ikke som om det er noe og gjøre med i det heletatt.

Idet siste har det gått mellom en og to uker i mellom hver gang vi har prøvd og ha litt sex, dette er fordi at jeg har presset det litt fram for og prøve og se om det kunne bli til at hun skulle like det bare vi kom i gang

. Men jeg angrer hver gang for det blir ikke noe godt ut av det.

Har mast meg til og gi henne oral sex et par ganger , og da går det for henne uten for mye strev. Så skjønner liksom ikke at hun ikke vil det ihvertfall. Vi gir hverandre kos og klem i hverdagen da det gjør vi...

Men etter hvert må det bli noe mer, blir tungsinnet i lengden.

Det er jo mange måter og ha sex på men hun er ikke interesert i noe, ikke oralt eller noe som helst.

Og dette begynner og gjøre meg skikkelig frustrert.

Litt redd også da.. vil jo bare ha et godt samliv med min kjære.

Er det fler av dere som er slik eller som har hatt det slik, kan noen sette ord på det?? vil ha seriøse svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det veldig vanskelig fordi min mann ikke vil ha sex mer enn ca. 3 ganger i mnd. Jeg føler også "tungsinnet". jeg tror nok at om dette varer, da har vi et problem. Jeg går til psykolog som anbefaler samtale for oss begge om dette hos en spesialist. Men han vil ikke.

Det er helt forferdelig, fordi jeg blir så opptatt av dette.

Det gjør ikke ting lettere at sex må "klemmes inn" mellom liten baby som krever sitt og andre personer i vår familie. Men jeg kan gjerne ha sex kl. 3 om natten, om dette er eneste tidspunkt vi får være i fred. Ikke så med han. Ikke lenger. Han er blitt så sex-sensitiv. Han forstår ikke at han må skynde seg, ellers er toget gått og lillemor vil ha pupp eller skiter i buksa etc. etc. eller svigermor somer på besøk starter bråket sitt.

Hvorfor mitt liv alltid må være pyton, det forstår jeg ikke. Tenker titt og ofte på hvordan få meg en på si.

• 11 måneder senere...
Skrevet

Er i uke 29 nå.Vi har kanskje hatt sex 3-4 ganger siden jeg ble gravid.Ingen av oss klager eller syter om at det er for lite heller:)Vi synest rett og slett det er ubehagelig å ha sex for tiden.Vi trivest godt sammen og elsker hverandre svært høyt.Sex er ikke alt!Lysten kommer vel tilbake for oss begge før eller senere,mest sannsynelig når magen er borte,hehe:)

Skrevet

I graviditeten hadde jeg overhodet ikke lyst på sex heller. Litt pga kvalme, men også når kvalmen ga seg, hadde jeg så og si aldri lyst. Trudde nesten jeg hadde mistet evnen til å bli ordentlig kåt... Heldigvis hjalp det seg da vesla ble født. Nå er alt mer normalt igjen, og jeg nyter sexen, akkurat som før. Håper det hjelper seg etterhvert for dere også. Lykke til!

Skrevet

Håper det blir bedre for dere etter hvert!!

Jeg har ikke alltid hatt like lyst jeg heller,verken i forrige svangeskap eller dette. MEN, jeg prøver å ta meg litt av mannen min for det!!

Han har full forståelse for meg og at lysten går opp og ned, så det er vel heller jeg som føler på det. Jeg har rett og slett litt dårlig samvittighet for at det ikke blir noe sex på han.

Jeg klarer jo å gi han oral sex selv om jeg ikke har super lyst på samleie selv. Tror at det er viktig å se litt lengre enn bare seg selv iblandt.

Skrevet

Samme her altså. Enig i at det fint går an og gi litt, selv om en ikke har så lyst på sex selv...

Men mannen min sier at han selvsagt synes det er enda bedre nå, siden han merker at jeg også har fått lysten tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...